BĄDŹ TYM, KIM JESTEŚ!

BĄDŹ TYM, KIM JESTEŚ!

2726
0
PODZIEL SIĘ
Bobbi Brown

Tak brzmi oryginalna mantra Bobbi Brown Cosmetics – marka wraca do niej z okazji jubileuszu 25-lecia w ramach nowej kampanii łączącej przeszłość z teraźniejszością i przyszłością. 

Filozofia marki

Bobbi BrownStawiająca w centrum uwagi pewność siebie kampania kładzie nacisk na filozofię marki, która od początku miała dodawać kobietom sił wyznając zasadę, że dzięki odpowiedniemu makijażowi, narzędziom i wiedzy każda kobieta może pozostać sobą, tylko piękniejszą i bardziej pewną siebie.

Do współpracy przy kampanii „Bądź tym, kim jesteś” zaproszono ponad 40 kobiet – modelek, nauczycielek, sportsmenek, pisarek, aktywistek i matek, różniących się między sobą pochodzeniem i wiekiem (od 13 do 83 lat). Całość kampanii – cztery dni sesji zdjęciowej, zdjęcia zza kulis, materiały video, wywiady z każdą z tych kobiet i ponad 500 przepięknych materiałów „przed i po” – stanowi kwintesencję ducha marki. Bobbi osobiście wybrała każdą kobietę i starała się podkreślić charakter oraz indywidualny styl każdej z nich – naturalny, promienny, silny, klasyczny, autentyczny, odważny. Kobiety
 w każdym wieku z łatwością odnalazły się w kampanii i mogły przetestować różne looki, które są spójne z ich osobowością.

Bobbi Brown

Historia marki

Marka Bobbi Brown pojawiła się na rynku w 1991 roku z kolekcją dziesięciu szminek. Od Salmon, poprzez Beige i Brown, wszystkie odcienie przyciągały uwagę i wyróżniały się na tle istniejących wówczas w sprzedaży jasnych, intensywnych szminek, które były modne w latach 80. Reakcja rynku była błyskawiczna. Przy każdym następnym lansowaniu Bobbi Brown stawiała sobie za cel dostarczenie odcieni i produktów, które pasowałyby
do wszystkich odcieni skóry oraz zaspokajałyby potrzeby kobiet na całym świecie. Koncepcja makijażu, który podkreślałby indywidualność bez względu na przemijające trendy pozostała niezmienna od 25 lat. Dzisiaj jest ona elementem globalnego ruchu, który Bobbi dumnie zapoczątkowała, a którego celem jest dodawanie kobietom wiary w siebie – sekret piękna jest prosty: „Bądź tym, kim jesteś”.

„Nigdy nie patrzyłam na kobietę myśląc tylko 
o odcieniach, które mogę wykorzystać w makijażu, ale zawsze chciałam celebrować jej piękno” – bobbi brown.

Jubileuszowa paleta The Nude Library

Z okazji 25. urodzin marka Bobbi Brown przygotowała wyjątkową, limitowaną paletę cieni do powiek The Nude Library. The Nude Library zawiera ulubione, klasyczne odcienie nudes które pojawiały się w ofercie Bobbi Brown na przestrzeni lat. Ta jedyna w swoim rodzaju paleta jest inspirowana pięknem nagiej skóry i przekonaniem Bobbi, że najpiękniejsze są te odcienie nudes, które występują naturalnie w kobiecej skórze. The Nude Library zawiera 40 cieni do powiek – matowych, połyskujących i metalicznych (z myślą o różnych tonacjach skóry), dzięki którym z łatwością stworzysz piękny makijaż nude. 
Paleta została zapakowana w luksusowe, subtelne, srebrne opakowanie.

Cena: 830 zł (dostępna w salonie firmowym Bobbi Brown)

paleta Bobbi Brown

„Makijaż nude nie oznacza braku makijażu, oznacza odcienie, które są odpowiednie dla naszej skóry. To jest mój charakterystyczny look, odkąd zaczęłam swoją karierę jako makijażystka”.

Nowe aplikatory

Dodatkowo marka wprowadza dwa precyzyjne aplikatory:

Eye Shader Brush (156 zł) – szeroki, płaski pędzel do nakładania cieni na całej powierzchni powieki, począwszy od linii rzęs, a skończywszy na łuku brwiowym. Aby stworzyć bardziej wyrazisty makijaż, stosuj pędzel do aplikacji jaśniejszego, bazowego cienia. W razie potrzeby rozetrzyj palcami.

Eye Contour Brush (156 zł) – pędzel do aplikacji cieni do powiek w załamaniu powieki. Specjalna końcówka umożliwia dokładne połączenie kolorów i podkreślenie oka.

pędzle Bobbi Brown

Produkty dostępne od września w wybranych perfumeriach Douglas i salonie firmowym Bobbi Brown (Warszawa, Galeria Plac Unii).