14-12-11, 12:30
|
|
Junior Member
|
|
|
|
Cytat:
Napisał dakota
Jakiś czas temu kupiłam sobie palete Sleek pt Oh So Special - świetne są! Bardzo ładnie wyglądają na oku, są trwałe, i co ważne - mogłabym zabrać TYLKO ta paletkę a mieć makijaż i dzienny i wieczorowy.

|
też ją niedawno zakupiłam i jestem totalnie zakochana! kolory śliczne, jestem początkująca w makijażu i ta paletka się naprawdę nieźle sprawdza
|

14-12-11, 16:04
|
 |
Senior Member
|
|
|
|
Kolorki rzeczywiście śliczne i można nimi wykonać naprawdę sporo kombinacji  Jak słusznie zauważyła dakota-nadają się zarówno na dzień jak i na wieczór np. w wersji smoky  Poza tym ich faktura przypomina mi... WAFELEK!! heh

03-01-12, 08:58
|
 |
Member
|
|
|
|
|
Wiecie co?? Kiedyś na jakimś bazarze wpadly mi do ręki cienie ruby rose była to paletka 48 kolorów, zapłaciłam za nie 25,00 zł ale to chyba z 4 lata temu było, kolory super trwałość i efekt też, niestety nie mogę nigdzie znaleźć bo bym znów kupiła
zapomniałam dodać, że ilość cienia w tych pojemniczkach też była imponująca a nie jak w niektórych markach, że się dwa razy pomalujesz i dno już widać tak mało jest a płaci się przecież całkiem spore pieniążki
Ostatnio edytowane przez RudaGrazyna ; 03-01-12 o 12:18
Powód: post pod postem
|

01-02-12, 13:16
|
|
Junior Member
|
|
|
|
Czy któraś z Was słyszała o cieniach z Artdeco? Znajoma mi ostatnio polecała ale chciałam się upewnić.
|

01-02-12, 20:26
|
 |
Senior Member
|
|
|
|
Bozeno, ArtDeco to bardzo porządna i ceniona firma, w jej przypadku cena idzie z jakoscia-napewno nie zawiedziesz sie na cieniach
|

05-02-12, 11:20
|
|
Senior Member
|
|
|
|
Bożeno, ja co prawda nie mam paletki artdeco, jednak byłam ich kosmetykami malowana na jakąś okazję - uważam że są fantastyczne  warto zainwestować w taką paletkę.
co do paletek, ja mam teraz paletkę cieni w kremie, firmy Revlon - DNO! nie polecam, utrzymują się na powiece jakieś yy 5 minut! strasznie się rolują, po chwili wyglądają okropnie