ZAREJESTRUJ SIĘ
|
ZALOGUJ
TESTY KOSMETYKÓW ROZRYWKA KONKURSY FILMY E-MAGAZYN

stare 14-12-11, 12:30
olololo olololo jest nieaktywny
Junior Member

Cytat:
Napisał dakota Zobacz post
Jakiś czas temu kupiłam sobie palete Sleek pt Oh So Special - świetne są! Bardzo ładnie wyglądają na oku, są trwałe, i co ważne - mogłabym zabrać TYLKO ta paletkę a mieć makijaż i dzienny i wieczorowy.
też ją niedawno zakupiłam i jestem totalnie zakochana! kolory śliczne, jestem początkująca w makijażu i ta paletka się naprawdę nieźle sprawdza
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-12-11, 16:04
Luna_89 Luna_89 jest nieaktywny
Senior Member

Kolorki rzeczywiście śliczne i można nimi wykonać naprawdę sporo kombinacji Jak słusznie zauważyła dakota-nadają się zarówno na dzień jak i na wieczór np. w wersji smoky Poza tym ich faktura przypomina mi... WAFELEK!! heh

"Pieniądze szczęścia nie dają - dopiero ZAKUPY!" ~ Marilyn Monroe
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-01-12, 08:58
olexandra olexandra jest nieaktywny
Member

Wiecie co?? Kiedyś na jakimś bazarze wpadly mi do ręki cienie ruby rose była to paletka 48 kolorów, zapłaciłam za nie 25,00 zł ale to chyba z 4 lata temu było, kolory super trwałość i efekt też, niestety nie mogę nigdzie znaleźć bo bym znów kupiła

zapomniałam dodać, że ilość cienia w tych pojemniczkach też była imponująca a nie jak w niektórych markach, że się dwa razy pomalujesz i dno już widać tak mało jest a płaci się przecież całkiem spore pieniążki

Ostatnio edytowane przez RudaGrazyna ; 03-01-12 o 12:18 Powód: post pod postem
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-12, 13:16
BozenaM BozenaM jest nieaktywny
Junior Member

Smile

Czy któraś z Was słyszała o cieniach z Artdeco? Znajoma mi ostatnio polecała ale chciałam się upewnić.
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-02-12, 20:26
LadyGlen LadyGlen jest nieaktywny
Senior Member

Zdjęcia: 2
Bozeno, ArtDeco to bardzo porządna i ceniona firma, w jej przypadku cena idzie z jakoscia-napewno nie zawiedziesz sie na cieniach
Odpowiedź z Cytatem