ADIDAS CHAMPIONS LEAUGE: ARENA EDITION

ADIDAS CHAMPIONS LEAUGE: ARENA EDITION

2112
0
PODZIEL SIĘ
adidas champion league arena edition

Marka adidas po raz kolejny prezentuje kolekcję produktów UEFA Champions League – tym razem w wydaniu Arena Edition. Inspiracją do stworzenia tych kosmetyków stały się intensywne emocje i adrenalina, które towarzyszą tym wyjątkowym, piłkarskim rozgrywkom.

adidas champion league arena editionLinia Arena Edition to trzecia gama produktów do ciała UEFA Champions League. Poprzednie edycje: Trophy i Star Editions okazały się ogromnym sukcesem, który możemy przedstawić w liczbach: to ponad 4 miliony sprzedanych na całym świecie flakonów wody toaletowej z obu linii (flakony wody toaletowej sprzedane globalnie między czerwcem 2014 a majem 2016).

Zapach Arena Edition

Unikalna i pełna emocji atmosfera, jaka towarzyszy każdemu po wejściu na stadion zainspirowała markę adidas do stworzenia nowego zapachu dla mężczyzn – Arena Edition. To orientalna, zupełnie wyjątkowa woń eksplodujących emocji i sukcesu! Już od początku meczu i pierwszego kopnięcia piłki, otoczy cię ekscytująca aura świeżości, którą tworzy kompozycja bergamotki, jabłka i rozmarynu.

Wykorzystując charakterystyczny styl rozgrywek UEFA Champions League, adidas stworzył wpisujący się w niego design kolekcji Arena Edition. Opakowania są srebrne z niebieskimi akcentami – całość podkreśla luksusową naturę linii.

Aktywności dla fanów

Marka adidas z okazji premiery kolekcji Arena Edition zorganizowała dla fanów piłki ekscytujący konkurs oraz platformę z fragmentami meczów, które naprawdę trzeba zobaczyć – to wszystko znajdziecie na stronie GameDayPlus.com, która jest przewodnikiem każdego kibica po świecie UEFA Champions League.

Na tej stronie fani mogą także oglądać niesamowite filmy z udziałem dwóch mistrzów piłkarskiego freestylu. Billy Wingrove i Jeremy Lynch znani są jako grupa o nazwie F2 Freestylers, która prezentuje szalone triki i umiejętności – a wszystko po to aby ukończyć wyzwanie toczące się wokół produktów do ciała Arena Edition.

W skład nowej linii produktów do ciała adidas UEFA Champions League Arena Edition wchodzą:

Woda toaletowa – 100ml/61,99zł , 50ml/46,99 zł

Woda po goleniu – 100ml/39,99 zł, 50ml/28,99 zł

Odświeżający zapach do ciała – 75ml/28,99 zł

Dezodorant – 150ml/16,99 zł

Żel do mycia włosów i ciała – 250ml/11,49 zł, 400ml/15,49 zł

Adidas jest globalnym liderem w piłce nożnej. Jest także oficjalnym sponsorem i partnerem najważniejszych turniejów piłkarskich na świecie, takich jak FIFA World Cup ™, Puchar Konfederacji FIFA, UEFA Champions League, Liga Europejska UEFA i UEFA mistrzostw Europy. Adidas sponsoruje również najlepsze kluby piłki nożnej, w tym Real Madryt, FC Bayern Monachium, AC Milan, Juventus i Chelsea. Wielu najlepszych graczy na świecie, także współpracuje z tą marką, np. Leo Messi, Gareth Bale, Thomas Müller, Luis Suarez, James Rodriguez, Diego Costa czy Mesut Özil.

 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTOŁPA: OFF – ŻYCIE W RÓWNOWADZE
Następny artykułSTYLIZACJE DOBRANE DO FIGURY
O urodzie piszę od ponad 15 lat (byłam wicenaczelną magazynu URODA, pisałam dla dwutygodnika VIVA!, prowadzę wydania specjalne PARTY Medycyna Estetyczna). iBeauty.pl powstało z potrzeby „bycia na swoim” i robienia tego, co kocham, czyli… pisania o urodzie :-) Uwielbiam testować kosmetyki! Jestem też współzałożycielką i redaktor naczelną portalu www.WirtualnaKlinika.pl o medycynie estetycznej. Można się ze mną skontaktować mailowo: redakcja@ibeauty.pl.