Odwiedziła ponad 120 krajów, 10 razy okrążyła Ziemię, od 13 lat jest w drodze i – jak sama mówi – „Nie podróżuje tylko do miejsc, ale przede wszystkim do ludzi”. Martyna Wojciechowska, bo oczywiście o niej mowa, została ambasadorką kosmetycznej marki Origins i będzie inspirować kobiety aby w natłoku codziennych obowiązków znalazły czas dla siebie, zadbały o swoją skórę i dobre samopoczucie.
Martyna Wojciechowska z telewizyjną serią dokumentalną „Kobieta na krańcu świata” zrealizowała ponad 60 programów o niezwykłych kobietach – prawdziwych bohaterkach codzienności, które emitowane są w 10 krajach. Od zawsze powtarza, że „Niemożliwe Nie Istnieje” i żyje w myśl tej zasady. Teraz ta laureatka wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą oraz mama 8-letniej Marysi nawiązała współpracę z marką Origins, zostając jej oficjalną ambasadorką.
Martyna wspólnie z Origins będzie odkrywać przed swoimi fanami świat naturalnych składników i roślin pochodzących z różnych miejsc na Ziemi i opowiadać fascynujące historie ze swoich niezliczonych podróży na krańce świata. „Propozycja tej współpracy pojawiła się w szczególnym momencie mojego życia”, mówi Martyna. „Byłam na zakręcie, miałam trudny czas i wtedy usłyszałam od dziewczyn z marki Origins: Martyna, może to jest dobry moment żebyś trochę zwolniła i zadbała też o siebie. My Ci w tym pomożemy”. I tak zaczęła się nasza wspólna podróż. Teraz razem z Origins będę zachęcała kobiety, żeby w swoim szybkim, przepełnionym wieloma rolami życiu, znalazły czas dla siebie i celebrowały go. 15 minut w ciągu dnia, ale codziennie, nie od święta. Ja podjęłam to wyzwanie. A jeśli ja dam radę zrobić coś dla siebie, to każda z nas da radę!”
Origins to amerykańska marka kosmetyczna, która została stworzona w 1990 roku. Od 26 lat cechą charakterystyczną Origins są zaawansowane i skuteczne kosmetyki pielęgnacyjne, wykorzystujące naturalne składniki i 100% naturalne olejki eteryczne, których skuteczność jest potwierdzona naukowo. Szerokie grono naukowców Origins podróżuje po całym świecie w poszukiwaniu roślin, które mają największy potencjał pielęgnacyjny. Stosując najbardziej zaawansowane technologie udowadniają, że składniki aktywne z roślin mogą odpowiadać na każdą potrzebę skóry, jednocześnie zachowując bezpieczeństwo stosowania. Dlatego też symbolem Origins są dwa drzewa, z których jedno reprezentuje naturalną siłę roślin, a drugie skuteczność nauki.
Częścią DNA marki Origins jest wysoka świadomość społeczna i zaangażowanie w ochronę naszej planety, dzięki przyjaznym i ekologicznym praktykom, takim jak kampania sadzenia drzew „Plant-A-Tree” i projekt recyklingowy „Return To Origins”.
Marka Origins pojawiła się w Polsce w lipcu 2015 roku, jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polek naturalnymi i innowacyjnymi składnikami. Polki mają coraz większą świadomość w obszarze ekologii i doceniają marki przyjazne środowisku naturalnemu.
Marka Origins dostępna jest salonach firmowych w Galerii Mokotów (Warszawa), Manufaktura (Łódź), Posnania (Poznań) oraz w wybranych perfumeriach Sephora i na stronie internetowej Sephora.pl.