Do Glam Team L’Oréal Professionnel dołączyły Alessandra Ambrosio i Camille Rowe-Pourcheresse.
Razem z Evą Green, międzynarodową ambasadorką marki, która w tym roku kontynuuje współpracę z L’Oréal Professionnel, Alessandra i Camille reprezentować będą jedne z ważniejszych tegorocznych lansowań w koloryzacji włosów.
Alessandra Ambrosio, nieustannie aktywna w świecie mody, była dla L’Oréal Professionnel oczywistym wyborem. Ponad 10 milionów osób śledzi w internecie tę brazylijską supermodelkę, „Aniołka” kultowej marki bielizny Victoria’s Secret, a także kreatorkę własnej marki Ale by Alessandra. Ta czołowa supermodelka ciesząca się międzynarodowym uznaniem, angażująca się w kampanie, która swoją osobą zaszczyciła okładki takich czasopism jak Vogue, Harper’s Bazaar i GQ, stała się wzorem dla wielu kobiet.
Alessandra Ambrosio będzie twarzą nowego produktu do koloryzacji ton w ton Diarichesse L’Oréal Professionnel. Koloryzacja ta oferuje intensywny efekt dostępny dla każdego rodzaju włosów, nawet ciemnych.
Prawdziwa fashionistka, sławna modelka pochodzących z Francji, a przez magazyn Vanity Fair uznana za jedną z 10 najbardziej wpływowych na świecie osób – Camille Rowe-Pourcheresse to również doskonały wybór dla marki związanej z pracą za kulisami świata mody. Camille ma za sobą swój debiut filmowy u boku Vincenta Cassela w filmie wyreżyserowanym przez Romaina Gavrasa. Brała udział w sesjach zdjęciowych do wielu czasopism, a fotografowali ją najlepsi, od Jean-Baptiste’a Mondino po Mario Testino. Wystąpiła też w wielu teledyskach (The Strokes, The Black Keys, MGMT, TheWeeknd). Ma też dziesiątki tysięcy fanów na Instagramie i Facebooku. W 2016 r. Camille pojawi się w nowym filmie wyreżyserowanym przez sławnego francuskiego pisarza, krytyka literackiego i reżysera, Frédérica Beigbedera.
Camille Rowe-Pourcheresse będzie twarzą nowego produktu do koloryzacji bez amoniaku Inoa Blond Resist L’OréalProfessionnel, która zapewnia długotrwały efekt. Tym razem INOA posuwa się jeszcze dalej, odpowiadając na potrzeby i pragnienia najbardziej wymagających blondynek.
W ramach promocji Diarichesse Hi-Visibility i Inoa Blond Resist marka L’Oréal Professionnel stworzyła dwie kampanie internetowe: #Nofilter z udziałem Alessandra Ambrosio oraz #findtheone z udziałem Camille Rowe-Pourcheresse. Zobacz film Youtube z Alessandrą Ambrosio:
https://www.youtube.com/watch?v=neNG3LoWis4
„Z wielką przyjemnością witamy Alessandra Ambrosio i Camille Rowe-Pourcheresse. Współpraca ta jest dowodem na niezwykle silną cyfrową przemianę marki, która nabiera tempa już od 2014 roku. Alessandra Ambrosio i Camille Rowe-Pourcheresse doskonale uosabiają wartości świata mody i urody, które dla L’Oréal Professionnel mają podstawowe znaczenie. Jestem pewna, że obie będą inspiracją dla wielu kobiet i zachęcą je do wizyty w salonie” mówi Anne-Laure Lecerf, Dyrektor Zarządzająca L’Oréal Professionnel International.
Bądź na bieżąco dzięki mobilnej aplikacji L’Oréal Professionnel Stylie my hair: już w połowie lutego będziesz mogła wypróbować fryzurę Alessandry Diarichesse Hi-Visibility oraz fryzurę Camille Inoa Blond Resist na własnej głowie!
#Lorealpro #Glamteam #Stylemyhair#Diarichesse #Nofilter #Inoa #BlondResist #Findtheone