Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera brandu odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na wiosnę i lato 2013.
Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji.
Po oficjalnej prezentacji marki zgromadzeni goście mogli poznać kulisy powstawania kolekcji, realizacji sesji zdjęciowej, a punktem kulminacyjnym była premiera filmu wprowadzającego w świat „the good bad girls”, jakimi są klientki marki Sinsay.
Kolejny brand w portfelu LPP S.A. zadedykowaliśmy dziewczynom głównie w wieku 16-19 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projektujemy z myślą o dziewczynach, które nie boją się, modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Będziemy zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo, proponując co bardzo ważne modę za bardzo rozsądne ceny.
Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay
Na imprezie obecne były także modelki prezentujące ubrania marki Sinsay, wybrane na tę okazję przez Aretę Szpurę, która zadbała również o stylizację premierowej sesji zdjęciowej. W kolekcji naSS 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające ostrzejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta pasteli unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli. Było więc rockowo i romantycznie, dało się również zauważyć modele o charakterystycznym miejskim klimacie z akcentami o sportowym charakterze. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki toniewątpliwie główne atuty propozycji marki Sinsay na nadchodzącą wiosnę i lato.
Imprezę poprowadziła Patrycja Kazadi, która zdradziła nam, że upatrzyła już sobie kilka modeli z premierowej kolekcji. Launch marki zebrał spore grono gości. Oprócz licznie zgromadzonych dziennikarzy i stylistów, na imprezie pojawiły się znane blogerki: wspomniana już Areta Szpura i Karolina Słota z Local Heroes czy Maffashion.
Pierwsze sklepy marki Sinsay otwarte będą już 1 marca 2013 roku. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w pierwszym półroczu 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50. W kwietniu planowane jest także otwarcie sklepu on-line.