Już po raz 17. marka AVON podejmuje walkę z rakiem piersi w ramach Wielkiej Kampanii Życia. Jak co roku, każdy może wziąć w niej udział i przyczynić się do realnego wsparcia akcji. Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką.
Produkty z Różową Wstążką to symbol walki z rakiem piersi, ale też sposób na wyrażenie miłości do siebie i swoich bliskich – podarowując produkt bliskiej nam kobiecie przypominamy jej o konieczności regularnego dbania o siebie. W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z produktów nie przekracza 25 zł.
Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk z ich sprzedaży przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – AVON kontra Rak Piersi. Jest to inicjatywa, która nie tylko szerzy wiedzę na temat profilaktyki raka piersi, ale przede wszystkim uświadamia Polkom, że rak to nie wyrok, a wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. W ramach kampanii realizowane są projekty: „Gabinety z Różową Wstążką” oraz „Marsz Różowej Wstążki”, który w tym roku przeszedł ulicami Warszawy pod hasłem AVON WALK – Rusz z pomocą! Środki zgromadzone w ciągu 17-letniej historii kampanii to aż 16 milionów złotych.
Produkty z Różową Wstążką można zamówić za pośrednictwem konsultantek oraz na stronie www.avon.pl
Więcej informacji na temat kampanii na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl