To właśnie to, co w modzie kochamy najbardziej – odważne dodatki przykuwające wzrok każdego! Włoska marka Braccialini, która przebojem weszła na polski rynek, prezentuje nową linię Tua. Zakochacie się od pierwszego wejrzenia!
Tua to torby, akcesoria i dodatki dla aktywnych kobiet, lubiących bawić się modą i traktujących ją z przymrużeniem oka. W tym sezonie energiczna kobieta Tua by Braccialini skupia się na sobie i na swoich potrzebach.
Dystrybutorem marki Braccialini w Polsce jest firma Hego’s.
Najbardziej znana linia Cartoline przedstawia w tym sezonie kobiety świata: Chinkę, Włoszkę, Afrykankę, surferkę czy kobietę z dzikiego zachodu. Projektanci podkreślają, że mimo koloru skóry, pochodzenia czy zainteresowań, każda z nas jest taką samą kobietą.
Linia Wafer w tym sezonie zamiast psów przedstawia koty – małe, duże, w prążki, paski, kropki, a nawet w kwiatki. Jestem pewna, że miłośniczki zwierząt oszaleją na punkcie tego modelu 🙂
Podobnie jak w zeszłym sezonie linia Creps przedstawia słodkości – jednak teraz są to desery, lody i wafle. Idealne na imprezę czy popołudniowe wyjście na kawę z koleżankami. Na sam widok chce się powiedzieć „palce lizać”!
Linia Plumcake to przegląd damskiej garderoby – w zabawny sposób przedstawia kolorowe wiszące na sznurku ubrania – modne i zarazem figlarne.
Linia Croissant obrazuje wielopokoleniową rodzinę – od noworodków, poprzez dzieci, rodziców, kończąc na staruszkach. Torebki w humorystyczny sposób przedstawiają ludzkie życie.
Meriga – to istny manifest fashionistki. Torebki noszą hasła: I love to be trendy, I love games czy I love… Są interesujące i kolorowe. Na pewno zwrócą uwagę!
Ostatnia z proponowanych lini – Muffin – to wieczorowe torebki pokryte złotymi i czarnymi cekinami. Ozdabiają je czerwone i różowe motywy serc oraz ust. Będą oryginalnym dodatkiem do niejednej wieczorowej kreacji, a na imprezie przyciągną wiele spojrzeń.