W spotkaniu wzięli udział: Thierry Chenain (Pierre Fabre General Manager), Paulina Krupińska, Sylwia Rosik (Avène) i Magdalena Grabska (Avène).
Marka Avène zaprezentowała wyjątkową nowość – emulsję „z wysokim IQ”, która rozwiązuje problemy skóry tłustej w każdym stadium trądziku.
Nowa emulsja Cleanance Expert, prezentowana na konferencji, która odbyła się 12 czerwca 2014 r. w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, to koń trojański marki! Preparat, który uzupełni gamę Cleanance i w sprzedaży będzie od września (wtedy też zmienią się opakowania i nazwy pozostałych dermokosmetyków Avène), stanowi rozwiązanie dla skóry tłustej i trądzikowej – w każdym stadium problemu.
Magdalena Postaleniec (Product Manager Avène) zaprezentowała dziennikarzom innowacyjność formuły i mechanizmy działania składników aktywnych nowego dermokosmetyku. Poza Monolaurynianem, który skutecznie rozwiązuje problem nadmiernego wydzielania sebum i X-pressinem™, niezwykle skuteczną i wysoce tolerowaną substancja złuszczającą nowej generacji, szczególną uwagę zwróciła na Diolényl®. Ta opatentowana substancja aktywna o udowodnionym działaniu antybakteryjnym i przeciwzapalnym to swego rodzaju koń trojański na bakterie P. acnes. Diolényl® działa inteligentnie – skupia aktywność na strefach dotkniętych zmianami i nie zakłóca równowagi zdrowych partii skóry.
Magdalena Postalaniec (Avène) w trakcie prezentacji nowego produktu.
Gościem specjalnym konferencji był doktor Łukasz Matusiak, specjalista dermatolog, który odniósł się do patofizjologii trądziku pospolitego. W przystępny sposób wyjaśnił główne przyczyny i objawy choroby. Nie zabrakło też gwiazd!
Niecierpliwie czekamy na wrzesień, gdy produkt wejdzie do sklepu – zwłaszcza że wtedy właśnie, po lecie, wiele osób odczuwa nasilenie problemu.
Thierry Chenain z Kamilą Szczawińską, Sabriną Pilewicz (znaną projektantną torebek) oraz Sylwią Rosik (Avène).