Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i jeden z najlepszych piłkarzy ostatnich lat, dołączył właśnie do grona sportowców współpracujących z Head & Shoulders. Kibicujemy mu!
Napastnik Bayernu Monachium został nowym ambasadorem marki. Kampania z Robertem Lewandowskim pokazuje, jak wiele piłkarz nosi na swoich barkach.
Robert Lewandowski to piłkarz ceniony za świetną grę i skuteczność. Zasłynął brawurowymi zagraniami, takimi jak np. strzelenie 5 bramek w 9 minut podczas ligowego meczu Bayernu z Wolfsburgiem, 4 gole w starciu z Realem Madryt podczas półfinału Ligi Mistrzów, czy zdobycie największej liczby bramek podczas tegorocznych eliminacji do Mistrzostw Europy. W Ekstraklasie zadebiutował w czerwcu 2008 r. w barwach Lecha Poznań. Do świata międzynarodowej piłki wszedł z impetem, kiedy dwa sezony później podpisał kontrakt na grę w niemieckiej Borussii Dortmund. Dziś każdy chce mieć go w swoim zespole.
Teraz Robert dołącza do drużyny Head & Shoulders. Kluczowe w tym transferze okazały się jakość i zaufanie do produktów marki. Szampony i odżywki Head & Shoulders nie tylko wykazują wysoką skuteczność w zwalczaniu łupieżu, lecz także dbają o skórę głowy pozostawiając zdrowe, błyszczące i do 100% wolne od łupieżu* włosy.
Kampania z Robertem Lewandowskim jest elementem szerszej komunikacji. Ambasadorami marki na innych rynkach europejskich zostali popularni bramkarze: Manuel Neuer z Bayernu,
Joe Hart z Manchesteru oraz Iker Casillas z FC Porto.
Kampania pokazuje, jak wiele spoczywa na barkach piłkarza – to on ma największy wpływ
na wynik meczu. Robert Lewandowski nie tylko wie, jak sobie radzić z tą presją, lecz także wykorzystuje ją jako motywację, by stawać się jeszcze lepszym.
Presja mobilizuje go do działania i dodaje mu sił. „Sport na tym poziomie wymaga nieustannego skupienia i koncentracji. Na barkach kapitana spoczywa duża odpowiedzialność – nadzieje, rozczarowanie oraz duma kibiców i kolegów z drużyny. To ważne, abym czuł się pewnie, mogę wtedy skupić się na tym, co jest naprawdę ważne, czyli na grze” – tłumaczy Robert Lewandowski.
Marka od lat współpracuje z wielkimi nazwiskami świata sportu. Do drużyny Head & Shoulders w ubiegłych latach należeli m.in. piłkarz Lionel Messi, niemiecki kierowca wyścigowy Sebastian Vettel czy wielokrotny rekordzista świata w pływaniu, Michael Phelps. Teraz do gwiazd współpracujących z marką, które zasłynęły zdrową skórą głowy i pięknymi, mocnymi włosami, dołącza kapitan reprezentacji Polski.
Reklamę z Robertem Lewandowskim będzie można obejrzeć od 1 maja w telewizji, na kanale Everydayme Polska na YouTube’ie i na stronie www.everydayme.pl. Kampania z Robertem będzie prowadzona równolegle w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Estonii, na Litwie, Łotwie i na Węgrzech.
* widoczne oznaki łupieżu przy regularnym stosowaniu
jak nie szamponu to czegoś innego. Mnie akurat ten szampon nie przekonuje i nawet Robert Lewandowski tu nie pomoże.