Chcąc uczcić sukces swoich perfum, Donna Karan nadała nowy styl opakowaniom istniejących zapachów oraz stworzyła seksowną wodę toaletową dla kobiet. Anja Rubik i jej partner, Sasha Knezevic, wzięli udział w kampanii reklamowej DKNY. I z tej okazji przylecieli na międzynarodową konferencję do Polski.
Konferencja z okazji światowej premiery najnowszego zapachu DKNY Original (dostępnej od marca 2011) oraz nowej kampanii z udziałem Anji Rubik i Sashy Knezevica odbyła się 27 stycznia 2011 w Warszawie, w Pure Sky Club. W konferencji udział wzięły media polskie oraz zagraniczne, między innymi z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii, Finlandii, Danii i Holandii.
Gośćmi specjalnymi byli oczywiście Anja Rubik i Sasha Knezevic, którzy specjalnie z tej okazji przylecieli do Warszawy – podczas konferencji opowiedzieli o swoich doświadczeniach podczas kręcenia reklamy DKNY Original. Mówili, że nie było to dla nich trudne (na reklamie są w miłosnym uścisku), bo przecież w prawdziwym życiu też są parą.
Na zdjęciu Anja i Sasha z flakonem Women Energizing EDT (DKNY, 180 zł/50 ml) na konferencji w Warszawie.
O DKNY
Wszystko, co dotyczy DKNY, moda oraz rozpoznawalne zapachy, w sposób wyjątkowy odzwierciedla miasto, które stanowi dla nich inspirację. W sercu klasycznego zapachu dla kobiet, jak i dla mężczyzn znajdują się akordy pochodzące z ulic Nowego Jorku: pobudzające, odurzające i zmysłowe.
Chciałam być osobą, której udałoby się zamknąć we flakonie energię Nowego Jorku.
Donna Karan
Ruch w Nowym Jorku został dosłownie wstrzymany na potrzeby kręcenia nowych, odważnych zdjęć do reklamy prasowej i telewizyjnej DKNY, a przedstawiona na nich para emanuje seksapilem. Nowa kampania reklamowa z udziałem zachwycającej pary, Anji Rubik i Sashy Knezevica, którzy są razem także w życiu prywatnym, to doskonałe nawiązanie do debiutanckiego duetu, Esther Canadas i Marka Vanderloo, którzy również tworzyli parę.
Anja i Sasha nadali całemu obrazowi autentyczności. Są naprawdę zakochani i widać to wyraźnie, gdy patrzy się na te zdjęcia. Wyglądają tak, jak gdyby byli jedynymi ludźmi na planie. – mówi Hans Dorsinville
Kompozycja zapachowa DKNY Women Energizing
Ta woda toaletowa tanowi esencję oryginalnego zapachu o nieco odmienionym świeżym, żywiołowym charakterze. Lżejszy od oryginału zapach przywodzi na myśl Nowy Jork w słoneczny dzień.
nuty głowy: mieszanka cytrusów, schłodzona wódka, liście pomidorów
nuta serca: kombinacja lilii wodnych, zielone oraz koralowe orchidee, żółte żonkile
nuty bazy: biała brzoza, drzewo tulipanowca
Flakon zapachu
Dla odróżnienia od oryginału, nowa woda toaletowa DKNY Women Energizing dostępna jest w przezroczystym, kryształowym flakonie, zapakowanym w biały kartonik.
Zachowano jednak ikoniczny strzelisty flakon przywodzący na myśl drapacz chmur.
Anja
Anja urodziła się w Polsce, ale dorastała również w Grecji, Kanadzie i RPA. Zręcznie godziła naukę w szkole średniej z dorywczą pracą modelki. Po ukończeniu szkoły średniej całkowicie poświęciła się modelingowi i jej kariera natychmiast zaczęła rozwijać się w oszałamiającym tempie.
Potrfolio edytoriali Anji prezentuje efekty pracy dla najbardziej prestiżowych magazynów na świecie, w tym dla włoskiego, francuskiego, brytyjskiego, japońskiego, chińskiego i rosyjskiego magazynu Vogue, Harper’s Bazaar, i-D, Numéro, Self Service, Exit, V oraz W. Anja pojawiła się także na okładkach francuskiego, japońskiego, niemieckiego i koreańskiego magazynu Vogue, V, TIME Style & Design, Numéro oraz Numéro Korea.
W trakcie swojej kariery Anja wystąpiła w licznych, imponujących kampaniach reklamowych takich marek, jak Barneys New York, Ballantyne, Balmain, Belstaff, Bottega Veneta, Chloé, Dolce & Gabbana, Emmanuel Ungaro, Emporio Armani, Estée Lauder, Etro, Fendi, Gianfranco Ferre, Giuseppe Zanotti, Gucci, Jimmy Choo, Max Mara, Oscar de la Renta, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Tods, Tommy Hilfiger oraz Valentino.
Obecnie Anja mieszka na Manhattanie. W wolnym czasie z przyjemnością oddaje się swoim zainteresowaniom: sztuce i podróżom. Anja oraz jej chłopak, Sasha Knezevic, pracują obecnie wspólnie nad odnowieniem wizerunku magazynu „25 Magazine”, w którym Anja objęła stanowisko dyrektora kreatywnego.
Sasha
Sasha Knezevic podchodzi do rzucanych przez życie wyzwań, wyznając zasadę, że „nie ważne, że upadasz, chodzi o to, aby wstać. Musisz iść dalej.” Swoją wytrwałość przypisuje temu, że w młodości był doskonałym sportowcem. Dorastając w Serbii i Austrii, Knezevic był gwiazdą koszykówki, a w wieku 18 lat podpisał prestiżowy kontrakt z Varese, gdzie miał grać jako rozgrywający, występując we włoskiej pierwszej lidze koszykówki. Uraz pleców przyczynił się do zakończenia kariery koszykarza i Knezevic oddał się swojej pasji, jaką była moda, i wyjechał do Nowego Jorku. Wkrótce po przyjeździe do Nowego Jorku został odkryty i podpisał kontrakt z jedną z najlepszych marek odzieży męskiej, Perry Ellis.
Wkrótce, jak każdy model w branży, wiedział już, że dzięki właściwemu podejściu można zajść daleko. Knezevic szybko stał się znany ze swojej determinacji, nieustraszoności i wyjątkowych poglądów, będąc rozchwytywanym przez najlepsze marki w branży, takie jak Dolce and Gabbana, DKNY, Cesare Pacciotti i Gap. Jest także ulubieńcem takich fotografów, jak Michael Thompson, Peter Lindbergh, Mario Sorrenti, Steven Meisel i Michael Jansson.
Knezevic, choć ma bardzo napięty grafik, zamierza nadal oddawać się swoim pasjom: modelingowi i koszykówce.