od lewej: Jakub Góralczyk (Junior PR Manager Nivea), Ilona Choroszy (iBeauty), Dominika Gnieciak (Senior Brand Manager Nivea Visage), dr Magdalenia Łuczkowska (dermatolog, ekspert Nivea)
23 i 24 sierpnia miałam przyjemność brać udział w konferencji Nivea, podczas której przedstawiono m.in. nowości oraz innowacyjne formuły w kategorii kosmetyków do pielęgnacji twarzy i nowej linii nawilżającej Aqua Effect. Przez dwa dni byłam rozpieszczana w niezwykłych wnętrzach hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim. Przeczytajcie moją relację! (Ich)
Podczas konferencji zaprezentowano linie kosmetyków do twarzy Aqua Effect, przeznaczoną do pielęgnacji rożnych typów skóry i uwzględniającą indywidualne potrzeby cery młodych kobiet:
- linia niebieska kierowana jest do konsumentów posiadających skórę normalną i mieszaną
- linia różowa odpowiada potrzebom posiadaczek skóry suchej i wrażliwej
- zaś linia zielona przeznaczona jest dla właścicielek skóry tłustej i mieszanej.
W skład każdej linii wchodzą produkty oczyszczające oraz nawilżające – teraz gwarantujące jeszcze głębsze nawilżanie dzięki formule Hydra IQ oraz naturalnym składnikom: witaminie E dla skóry normalnej, olejkowi migdałowemu dla skóry suchej oraz algom morskim dla skóry mieszanej.
W linii niebieskiej Nivea Aqua Effect znajdziesz:
- mleczko oczyszczające (12,99 zł/200 ml)
- tonik odświeżający (12,99 zł/200 ml)
- krem nawilżający na dzień (15,99 zł/50 ml)
- regenerujący krem na noc (15,99 zł/50 ml)
- żel do mycia twarzy (12,99 zł/150 ml)
- płyn do demakijażu oczu (12,99 zł)
- 2w1 mleczko i tonik (12,99 zł/200 ml)
- chusteczki oczyszczające (12,99 zł/25 chusteczek)
W linii różowej Nivea Aqua Effect znajdziesz:
- mleczko oczyszczające (12,99 zł/200 ml)
- tonik łagodzący (12,99 zł/200 ml)
- Mój hit! żel-krem do mycia twarzy (12,99 zł/150 ml)
- odżywczy krem nawilżający (15,99 zł/50 ml)
- regenerujący krem na noc (15,99 zł/50 ml)
- Mój hit! łagodzące chusteczki (12,99 zł/25 chusteczek)
W linii zielonej Nivea Aqua Effect znajdziesz:
- żel do mycia twarzy (12,99 zł/150 ml)
- tonik matujący (12,99 zł/200 ml)
- matujący krem nawilżający (15,99 zł/50 ml)
Po zakończeniu części oficjalnej miałam szansę wypróbować najnowszą linię kosmetyków w zaciszu mazurskiego Spa im. Świętej Katarzyny, znajdującego się w hotelu. Wyspecjalizowana kosmetyczka i masażystka doradziła mi linię do cery suchej i wrażliwej. Przy dźwiękach spokojnej muzyki moje ciało oraz dusza zrelaksowały się, a twarz stała się niezwykle gładka i nawilżona!
W trakcie wyjazdu brałam również udział w ciekawych warsztatach psychologicznych prowadzonych przez Marię Rotkiel, która opowiedziała, jak dbałość o pielęgnacje swojego ciała oraz ogólny wygląd wpływają na nasze dobre samopoczucie. Pierwszego dnia, po uroczystej kolacji, wieczór uświetnił nam przebojowy spektakl teatru improwizacji AB OVO, który wzbudził na sali salwy śmiechu.
Wkrótce ciąg dalszy relacji, gdzie przedstawię linię do pielęgnacji włosów Volume Sensation oraz moją fryzurę stworzoną przez stylistkę marki Nivea – Sally Brooks! 😉
tekst: Ilona Choroszy