Strona główna DZIEJE SIĘ PRODUKTY Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ

PRODUKTY Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ

0

Już po raz kolejny w ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies (BCA) firma Estée Lauder ogłosiła październik globalnym Miesiącem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2015, zachęcając wszystkich do przyłączenia się do internetowej społeczności BCAcampaign.com. Dostępne są też wspaniałe produkty z różową wstążeczką – 20% z ich sprzedaży w Polsce wesprze badania nad rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Evelyn Lauder, Estee Lauder, różowa wstążeczka„Raka nie da się pokonać w pojedynkę. Uda się nam jedynie wtedy, gdy połączymy nasze siły” – mówiła Evelyn H. Lauder, która zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi w 1992 roku. Współtwórczyni Różowej Wstążki i założycielka Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF) stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień. Od tego czasu kampania jednoczy kobiety i mężczyzn z ponad 70 krajów na całym świecie.

Do chwili obecnej kampania umożliwiła zebranie ponad 58 mln dolarów na wsparcie globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego blisko 42 mln posłużyło w ciągu ubiegłych 21 lat do sfinansowania 185 projektów badawczych Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

Liz Hurley, Estee Lauder, różowa wstążeczkaOd 1995 roku ambasadorką kampanii jest Elizabeth Hurley, która co roku, w swoje urodziny, umawia się na mammografię i namawia wszystkie kobiety, aby robiły to samo.

„Liczy się każde działanie. Dołącz do nas na BCAcampaign.com”

W ramach tegorocznej Kampanii BCA Estée Lauder zaprasza mieszkańców całego świata do przyłączenia się do internetowej społeczności i podzielenia się z innymi działaniami, które przybliżają nas do chwili, w której ta straszna choroba stanie się jedynie koszmarnym wspomnieniem.

Wsparcie pozyskane za pośrednictwem tej globalnej społeczności posłuży nam w tym roku w bezprecedensowy sposób do stworzenia międzynarodowego projektu multimedialnego, którego szczegóły zostaną ujawnione na skalę globalną 4 lutego 2016 r. i w którym będą  mogły wziąć udział wszystkie zgłoszenia zamieszczone na stronie BCAcampaign.com w okresie od 1 października do 31 grudnia 2015 r. Celem tego poruszającego projektu będzie uchwycenie różnorodności działań podejmowanych przez kobiety i mężczyzn na całym świecie dla położenia kresu chorobie oraz przekonanie innych, by dołączyli do wspólnej walki.

W Kampanii BCA na 2015 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

W Polsce w tym roku do akcji ponownie włączyły się perfumerie: Douglas oraz Sephora, które wspierają kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) i Bobbi Brown (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), oraz Bumble and bumble (wyłącznie w Perfumeriach Sephora), a także Origins  (Dostępność: Salon Firmowy Origins, Warszawa). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

Pozostali partnerzy Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi to mm.in. Fundacja „Wiemy co jemy”, Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Medicover, a także firmy Wittchen, Ania Kruk i Yankee Candle. Estée Lauder Companies kontynuuje też spółpracę z restauracjami: Belvedere (znajdziemy tam wyjątkowy „różowy deser” oraz L’enfant terrible.

Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest piąta edycja płyty muzycznej „in PINK – Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób!

Produkty z różową wstążką

 #BCAstrength

W tym roku możesz wesprzeć kampanię, kupując jeden z poniższych produktów:

Estée Lauder Resilience Lift Night Firming/Sculpting Face and Neck Creme z różową bransoletką z breloczkiem BCA. Cena: 50 ml, 430 zł.

Estée Lauder Evelyn Lauder and Elizabeth Hurley Dream Pink Collection. Kosmetyczka w pięknym, różowym kolorze kryje kolekcję kosmetyków na rok 2015 obejmującą trzy mini szminki Pure Color Envy Sculpting Lipsticks w przebojowych odcieniach Rebellious Rose, Powerful i Tumultuous Pink. Cena: 155 zł.

Clinique Great Skin, Great Cause Dramatically Different Moisturizing Lotion+ z breloczkiem Clinique. Zamknięte w limitowanej buteleczce mleczko do twarzy łączy całodzienne nawilżanie z atutami substancji wzmacniających skórę. Efekt? Skóra wyglądająca młodziej przez dłuższy czas. Flakonik zdobi breloczek Clinique. Cena: 200 ml, 189 zł.

Clinique Pink with a Purpose Cheek Pop z sakiewką. Umieszczony w poręcznej mini-kosmetyczce, niezwykle popularny wśród klientek róż  Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka. Luksusowo jedwabista formuła zapewnia efekt naturalnego rumieńca bez konieczności nakładania na policzki dużej ilości pudru. Cena: 135 zł.

Estee Lauder, różowa wstążeczka

Origins Limited-Edition Make a Difference™ Rejuvenating Hand Treatment. Skóra dłoni  błyskawicznie odmłodnieje dzięki głęboko nasyconemu ekstraktami roślinnymi kremowi, korzystającemu z mocy tzw. zmartwychstanki, czyli róży jerychońskiej, energetyzującej trehalozy i Himanthalia elongata. Cena: 59 zł (Salon Firmowy Origins, Warszawa).

Bobbi Brown Peony Set. Dostępny w limitowanej edycji kompakt zawiera róż w odcieniu piwonii z wytłoczoną w pudrze różową wstążką oraz minipędzel do twarzy. Cena: 240 zł (wyłączność Douglas).

La Mer The Lip Balm. Luksusowa, głęboko odbudowująca formuła błyskawicznie zmiękcza i odmładza przesuszoną skórę ust, zapewniając jej uczucie ulgi. Cena: 240 zł (wyłączność Douglas).

Bumble and Bumble. prêt-à-powder z limitowaną różową nakrętką. W zależności od potrzeb suchy szampon, produkt wydłużający trwałość stylizacji włosów lub zwiększający ich objętość; doskonały do wszystkich rodzajów włosów. Cena: 135 zł (wyłączność Sephora).

Estee Lauder, różowa wstążeczka

 

Dodatkowo kampanię wspierają partnerzy: Wiitchen, Ania Kruk i Yankee Candles.

Wittchen, Estee Lauder, różowa wstążeczka

Estee Lauder, różowa wstążeczka

Estee Lauder, różowa wstążeczka