Strona główna MAKIJAŻ KOLOROWY MAKIJAŻ PROVOKE

KOLOROWY MAKIJAŻ PROVOKE

0

My pokochałyśmy kosmetyki do makijażu Provoke za piękne kolory i łatwość malowania. Zobaczcie, co za ich pomocą wyczarował makijażysta Piotr Stokłosa do zdjęcia okładkowego magazynu „Sense of Beauty”, wydawanego przez firmę Dr Irena Eris.

W nowym numerze „Sense of Beauty” niepodzielnie króluje kolor! 
Do wysublimowanej gry w kolory zapraszają nowe kosmetyki do makijażu Dr Irena Eris. Szminki, cienie, tusze, błyszczyki znaczone marką PROVOKE to pełnia kobiecości, elegancja i prowokująca moc uwodzenia kolorem.

Sense of Beauty, Piotr Stokłosa, kosmetyki ProvokeLuksusowe  kosmetyki i luksusowe czasopismo wymagają wyjątkowej oprawy. Dlatego marka Dr Irena Eris przy tworzeniu nowego wydania Sense of Beauty zdecydowała się po raz kolejny na współpracę z Piotrem Stokłosą – nazywanym także fotografem piękna, który na co dzień tworzy dla takich marek, jak Christian Dior, Cèline czy Chopard.

Piotr Stokłosa w czasie pracy / bacstage sesji

 

Sense of Beauty, Piotr Stokłosa, kosmetyki Provoke

Makijaż Provoke uchwycony na zdjęciach, zachwyca odważnym połączeniem kolorów, faktur, dynamiką. O to też chodzi w najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu, odpowiadającej światowym trendom. Tym razem proVokujemy kolorem. To on ma moc! Kontrastowe zestawienia (np. pomarańczowego z fuksją) lub monochromatyczny look w odcieniach różu czy morskiej zieleni pozwoli każdej kobiecie poczuć się seksownie, kobieco i niebanalnie.

Sense of Beauty, Piotr Stokłosa, kosmetyki Provoke

Magazyn „Sense of Beauty”

Magazyn Sense of Beauty, kosmetyki ProvokeTo tytuł o pięknie, ekskluzywnych kosmetykach, wyszukanych gadżetach, innowacyjnych technologiach, ale także o kulturze, sztuce i podróżach. Magazyn łączy doskonały design z ciekawymi tematami i wyjątkowymi wywiadami z ludźmi, którzy żyją pasją. Współpraca ze znanymi artystami, takimi jak Piotr Stokłosa, sprawia, że staje się on jeszcze bardziej prestiżowy. To pozycja dla tych, którzy od życia pragną więcej, szukają inspiracji.

„Sense of Beauty” jest kwartalnikiem dystrybuowanym w sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz selektywnie na wybranych polach golfowych. Jest dostępny także w salonie VIP oraz w executive launge’ach na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.

Sense of Beauty, Piotr Stokłosa, kosmetyki Provoke 

Zobaczcie też filmik prezentujący ten makijaż: