Październik to na całym świecie miesiąc walki z rakiem piersi. Estee Lauder od 1992 roku prowadzi kampanię na tę rzecz (jedną z twórczyń różowej wstążki była Evelyn Lauder). Ty też możesz to zrobić, kupując specjalną różową edycję kosmetyków marki.
Celem kampanii jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz edukowanie kobiet, że wczesne wykrycie tej choroby ratuje życie. W 1992 roku Evelyn Lauder (synowa Estee) i Alexandra Penney, ówczesna redaktor naczelna magazynu „Self”, wspólnie stworzyły różową wstążkę, która dziś jest symbolem zdrowych piersi. Evelyn w 1993 roku założyła też Fundację na Rzecz Badań nad Rakiem Piersi (The Breast Cancer Research Foundation) – jest to niezależna, niedochodowa organizacja zajmująca się finansowaniem nowatorskich badań klinicznych i naukowych. Fundacja wspiera naukowców z całego świata, prowadzących najbardziej zaawansowane i obiecujące badania nad rakiem piersi, których celem jest skuteczne leczenie raka piersi i zapobieganie tej chorobie. Część dochodu ze sprzedaży limitowanych produktów z symbolem Różowej Wstążki w Polsce zostanie przekazana na wsparcie badań naukowych prowadzonych przez polskich naukowców.
Noś różową wstążeczkę, zmień świat– dołączamy się do tego hasła!