Ewa Farna rozpoczyna współpracę ze znaną na całym świecie siecią restauracji Subway. Ewa podkreśla, że współpraca ma związek ze zmianą nawyków żywieniowych, większy nacisk kładzie na świeżość i naturalność spożywanych produktów.
Piosenkarka wzięła udział w specjalnie zorganizowanej sesji zdjęciowej do kampanii „Sub of the Day”. Gwiazda pozuje w 7 smakowitych odsłonach, a w każdej prezentuje zupełnie inny wizerunek: od anielsko dziewczęcego, poprzez rockowe szaleństwo, aż po kusząco uwodzicielski. W listopadzie ruszy konkurs dla fanów piosenkarki i sieci SUBWAY, jego zwycięzcy będą mogli wygrać lunch z młodą gwiazdą.
Koncertowanie wymaga dużo podróżowania, które często łączy się też z niezdrowym jedzeniem. Zazwyczaj nie ma czasu na wysiadywanie w restauracjach. Dlatego zaczęłam zwracać większą uwagę na to, w jaki sposób się odżywiam. Subway oferuje świeże i szybkie jedzenie. Dodatkowo uspokaja i cieszy mnie fakt, że cokolwiek wybiorę, zostanie przygotowane na moich oczach!
Ewa Farna