Butik marki Trippen został otwarty w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 45. Trippen to jedna z nielicznych w Polsce marek, która pozwala personalizować obuwie – od rodzaju i kształtu podeszwy, poprzez najwyższej jakości skórę, modny kolor oraz drobne detale, takie jak sznurówki, tworząc własny unikalny produkt! Ambasadorką marki została Ewelina Rydzyńska, znana stylistka.
Nieprzypadkowo buty Trippen cieszą się wielkim zainteresowaniem znanych projektantów, jak Issey Miyake, Yohji Yamamoto czy Perry Ellis, dodając smaczku ich kolekcjom na pokazach mody, nieprzypadkowo od ponad 10 lat podbijają ulice z Tokio do Reykjaviku poprzez Nowy Jork, miasta ceniące indywidualizm i nietuzinkowość.
Trippen to nowoczesny, ergonomiczny i społecznie świadomy design, buty o unikalnych wzorach i charakterystycznym stylu, tworzone z naturalnych materiałów najwy¿szej jakości, co zapewnia ich trwałość i wygodę noszenia – nawet gdy wybierzesz najbardziej ekstrawaganckie wzory. Podstawą międzynarodowego sukcesu tej marki jest ekologiczna technologia połączona z nowoczesną produkcją.
Drewniane buty Trippen produkowane są z lokalnych gatunków drewna – olchy, buku i topoli. Podeszwy nie są lakierowane, dzięki czemu pochłaniają wilgoć, poprawiając komfort noszenia. W większości podeszwy wytwarzane są z gumy, która jest trwała, elastyczna i wszechstronna w projektowaniu. Podlega także procesowi recyklingu. Podeszwy są w większości szyte, co zmniejsza zapotrzebowanie na klej i rozpuszczalniki niekorzystne dla środowiska. Skóra używana do produkcji garbowana jest roślinnie – do konserwacji stosowane są włókna roślinne, takie jak kora drzew, zamiast soli chromu. Następnie jest ona barwiona naturalnym barwnikiem oraz pokrywana warstwą wosku.
https://www.instagram.com/p/BIASOFuBsGq/?taken-by=trippen.official
Historia sukcesu
Przygoda Trippen zaczęła się w 1991 r. od wycieczki do starej fabryki kopyt, gdzie Spieth i Michael Oehler odkryli drewniane podeszwy z lat 70. Po roku eksperymentowania prezentują 60 par butów podczas wystawy w berlińskiej galerii, odnosząc wielki sukces. Znani projektanci, jak Claudia Skoda i Wolfgang Joop, zamawiają buty do swoich pokazów mody, pojawiają się też pierwsze zamówienia ze sklepów. Kolejna kolekcja Closed w 1994 r. zwraca na siebie międzynarodową uwagę. Trippen zostaje odkryty przez japoński rynek. W kolejnych latach powstaje zakład produkcyjny w Berlinie. Na całym świecie pojawia się coraz więcej miłośników projektu Trippen. Nowi partnerzy w sprzedaży detalicznej otwierają kolejne sklepy.
Oprócz własnych sklepów w Niemczech i Antwerpii oraz sklepów partnerskich w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Izraelu, Japonii, Tajwanie i Hong Kongu, buty Trippen znajdują się w ponad 450 innych sklepach na całym świecie. Cieszą się zainteresowaniem już nie tylko projektantów i artystów, ale wszystkich tych, którzy cenią sobie naturalne materiały i unikatowy styl. Z pewnością znajdą wielbicieli także w Polsce, dzięki pierwszemu butikowi Trippen w Warszawie na ul. Mokotowskiej 45.
Nareszcie będziemy mieli szansę „na własnych stopach” przekonać się o nieocenionej wygodzie i jakości unikatowych butów Trippen, a także stworzyć własny, odpowiedni dla swoich potrzeb i upodobań wzór butów, jakich nie znajdziemy w żadnym innym warszawskim sklepie.