Koenzym Q10 na dziąsła i zęby, żel rozgrzewający dla dzieci, dermomaseczki odmładzające, jesienny makijaż. O tym w ogrodowej scenerii siedziby IMR advertising by PR mówili eksperci w kolejnej odsłonie kampanii edukacyjnej zatytułowanej „Witamina młodości z najwyższym znakiem jakości”.
część merytoryczna śniadania – warsztatów prasowych w siedzibie IMR advertising by PR
Zanim licznie przybyła dziennikarska brać przeniosła się do ogrodu degustować jesienne smakołyki przygotowane tradycyjnie już przez smakoszy z IMR, w salonie miały miejsce ciekawe prezentacje naukowe.
Stomatolog Michał Szumański przypomniał zasady dotyczące higieny jamy ustnej, ze szczególnymi zaleceniami, jak optymalnie myć zęby i o czym może świadczyć białawy nalot na języku. Profilaktyce dobrze służą pasty do zębów, żele i tabletki do ssania z koenzymem Q10 produkowane w łódzkiej Polfie.
Doktora Szumańskiego wsparła Anna Ziarkowska z Polfy Łódź przedstawiając wyniki programu badawczego zatytułowanego „Sensilab Q10 Sensitive dla zdrowych zębów i dziąseł”. Badanie potwierdziło właściwości koenzymu Q10 we wspomaganiu leczenia chorób przyzębia.
Dr Jacek Klocek, współpomysłodawca hipoalergicznego żelu rozgrzewającego dla dzieci Pumo Vap bebe firmy Perffarma, udowodnił, że chore dzieci nie będą się opierały, gdy troskliwi rodzice przy pomocy żyrafy wyjaśnią im, że pomarańczowy żel łagodzi objawy infekcji, a także ułatwia oddychanie i zasypianie. Pan doktor pokazał rysunkową ulotkę z chorą żyrafą, która poczuła się znacznie lepiej po zastosowaniu Pumo Vap bebe. Pedagogiczno-obrazkowe podejście do małych pacjentów ma ułatwić rodzicom ich leczanie.
Temperatura zainteresowania znacznie się podniosła, gdy Anna Cybulska z Prestige Studio przystąpiła do prezentacji odmładzających dermomaseczek, które wypróbowała na własnej twarzy. Jak wykazała praktyka, dermomaski z Laboratorium L`biotica to kosmeceutyki stymulujące skórę do walki z głównymi oznakami starzenia. Z powodzeniem mogą je stosować alergicy, tak kobiety, jak i mężczyźni.
Monika Iskandar oczekuje na gości
Nie mniejsze zaciekawienie wzbudziła Marta Pawlik-Antoniak, która teoretycznie i praktycznie – wykonując makijaże na twarzach chętnych dziennikarek – zaprezentowała nowości kosmetyczne firmy Golden Rose, m.in. pudry prasowane z witaminami i filtrami przeciwsłonecznymi oraz jedwabiste róże do policzków, a także Graffiti Nail Art do stylizacji paznokci.
Po części oficjalnej goście mogli spróbować tortu paprykowego, makaronu penne ze świeżymi kurkami, mięsno-warzywnego ragout, domowych wędlin, rozmaitych sałatek oraz owocowych deserów. Na poprawienie trawienia przygotowano drinki w optymistycznym kolorze śródziemnomorskiego nieba.
Partnerem kulinarnym śniadania była firma Visana, która dostarczyła kilkanaście rodzajów przypraw w dobrym smaku. Żadna z nich nie zawiera glutaminianu sodu. Największym powodzeniem cieszyła się Przyprawa do Chleba z Masłem Casablanca, wywodząca się z Orientu. To nowość na polskim rynku sporządzona z prażonego sezamu, cebuli, maku, ziół i odrobiny soli kamiennej. Świeży chleb staropolski, posmarowany prawdziwym masłem i posypany przyprawą został z apetytem zjedzony i pozytywnie oceniony przez wszystkich gości. Przyprawy Visany zostały też użyte do przyrządzenia niektórych potraw, a przede wszystkim do grillowanych szaszłyków.
w ogrodzie można było spróbować szaszłyków z grilla z przyprawami Visany