Strona główna GWIAZDY KRZYSZTOF HOŁOWCZYC AMBASADOREM ZAPACHU AVON BLACK SUEDE SPORT

KRZYSZTOF HOŁOWCZYC AMBASADOREM ZAPACHU AVON BLACK SUEDE SPORT

0

Krzysztof Hołowczyc, Avon, Avon Black Suede Sport

Zapach powstał z myślą o mężczyznach silnych, zdecydowanych 
i jednocześnie stylowych, którzy cenią sobie elegancję w każdej sytuacji. Nic dziwnego, że na ambasadora wody będącej kwintesencja męskości wybrano Krzysztofa Hołowczyca – kierowcę rajdowego, będącego wzorem męskości 
i elegancji.

Avon Black Suede Sport to kwintesencja męskości – jest klasyczny i surowy, ale zarazem wyrafinowany 
i elegancki. – To zapach rześki, ziołowo-pikantny z lekką goryczką. Zdecydowany – opisuje go Krzysztof Hołowczyc.

Avon Black Suede Sport, zapachy dla mężczyznWe flakonie zamknięto obraz prawdziwego mężczyzny. Moc, odwaga i siła to odwieczne atrybuty męskości, które perfumiarze od wieków wyrażają w kompozycjach zapachowych za pomocą nut drzewnych. Drzewo – symbol stabilności i potęgi pojawia się w Avon Black Suede Sport pod postacią wetiweru. Ten składnik, choć botanicznie niebędący drzewem, jest jednym z najbardziej drzewnych zapachów w palecie perfumiarzy. Żywiczny, wytrawny, o wyrazistej nucie ziemi, przywodzi na myśl surowość aromatów lasu. Wetiwer to zapach mężczyzny-wojownika.

Atrybuty męskości to także elegancja, styl i klasa, które w Avon Black Suede Sport wyraża wyrazista nuta szałwii. Szałwia muszkatołowa to jeden z najważniejszych ziołowych surowców w męskich perfumach. Kojarzy się z nienaganną elegancją, kwintesencją męskiego szyku. Już Napoleon pachniał ziołami, roztaczając dookoła aurę francuskiego stylu, bystrego intelektu i niepohamownej odwagi.

Prawdziwy mężczyzna jest także dynamiczny i  pełen wigoru. W kompozycji ten ożywczy, radosny akord tworzą cytrusy. Rześka, musująca nuta głowy jest jak uśmiech, którym mężczyzna kradnie serce kobiety. Dzięki niej zapach nabiera lekkości, powietrza i słonecznego ciepła.

Wreszcie, prawdziwy mężczyzna jest także zmysłowy. Namiętność, gra zmysłów to piżmowa baza, która pachnie na skórze przez wiele godzin. Gorące, kaszmirowe nuty kuszą 
i przyciągają.

Flakon wody toaletowej Avon Black Suede Sport odzwierciedla zarys męskiego ciała. Zdecydowane linie, surowy kształt, mocna bryła butelki są jak postać wojownika – twarda i niepokonana. Po zdjęciu nakrętki flakon jeszcze bardziej przypomina męską sylwetkę z szerokimi barkami i atletyczną budową ciała. Muskularny, silny i niezłomny – taki jest mężczyzna Avon Black Suede Sport.

Nuta głowy: cytrusy

Nuta serca: liście szałwii

Nuta bazowa: wetiwer

Cena: 75 ml, 74 zł (zapach dostępny od 28 maja 2015 r. u Konsultantek Avon, a także poprzez stronę www.avon.pl w Avon Studio w warszawskich Złotych Tarasach).

Avon Black Suede Sport, Hrzysztof Hołowczyc, męskie zapachy Avon

Krzysztof Hołowczyc, Joanna Ulanowska-Tabała (Avon), Olga Skrzynecka (Avon) oraz Michał Kędziora, znawca modowego savoir-vivre’u.

15 kwietnia w warszawskim Lokalu 14 odbyła się konferencja wprowadzająca nowy zapach. Motywem przewodnim konferencji był wizerunek współczesnych mężczyzn, którzy coraz częściej sięgają po nowości kosmetyczne i przywiązują wagę do swojego wyglądu. Jednym z tematów spotkania była  męska elegancja, o której opowiedział ekspert w tej dziedzinie, autor książki „Rzeczowo o modzie męskiej” – Michał Kędziora. Goście poznali podstawowe, choć nieznane powszechnie, zasady modowego savoir-vivre’u.

Krzysztof Hołowczyc opowiedział o swoim świecie – mężczyzn silnych, odważnych, lubiących adrenalinę i nie uznających kompromisów, ale również eleganckich. Ambasador zdradził kulisy rajdów samochodowych, tego co pasjonuje zawodowo, a także o tym co robi poza torem. Przyznał przy tym, że zapach Avon  Black Suede Sport to propozycja idealna dla niego – na co dzień i na eleganckie okazje.

Spotkanie prowadziły przedstawicielki Avon: Joanna Ulanowska-Tabała – Marketing Director AVON Poland oraz Olga Skrzynecka – Communication & CSR Manager.

 

Poprzedni artykułSPOSÓB NA BLONDYNKĘ
Następny artykułNOWY TREND W KOLORYZACJI: BROND
Anna Kondratowicz
O urodzie piszę od ponad 15 lat (byłam wicenaczelną magazynu URODA, pisałam dla dwutygodnika VIVA!, prowadzę wydania specjalne PARTY Medycyna Estetyczna). iBeauty.pl powstało z potrzeby „bycia na swoim” i robienia tego, co kocham, czyli… pisania o urodzie :-) Uwielbiam testować kosmetyki! Jestem też współzałożycielką i redaktor naczelną portalu www.WirtualnaKlinika.pl o medycynie estetycznej. Można się ze mną skontaktować mailowo: redakcja@ibeauty.pl.