Strona główna PIELĘGNACJA KULTOWE KOSMETYKI KIEHL’S

KULTOWE KOSMETYKI KIEHL’S

Kosmetyki Kiehl's

Od ponad 2 lat marka Kiehl’s jest dostępna w Polsce. Wybierzmy się zatem w kosmetyczną podróż, pełną ciekawostek i… gwiazd, i poznajmy najpopularniejsze kosmetyki tej amerykańskiej marki.

Od roku 1851 firma Kiehl’s bez reszty angażuje się w oferowanie swoim klientom wysokiej jakości produktów i zapewnia im najwyższe standardy obsługi. Marka ta zawsze wsłuchiwała się w potrzeby swoich klientów, co od ponad 160 lat daje jej inspiracje do tworzenia nowych formuł. Po dziś dzień wiele produktów, których formuły powstały na początku XX wieku, wciąż znajduje się w ofercie marki. Stały się one ikonami Kiehl’s, towarzyszącymi nam kiedyś, obecnie i w przyszłości.

Kiehl’s z dumą dzieli się z Wami anegdotami związanymi z kilkoma najbardziej legendarnymi formułami, które wciąż znajdują się w naszej ofercie. Z biegiem lat klienci, personel oraz rozsiani po całym świecie fani Kiehl’s okazywali swoje oddanie i sympatię wielu tradycyjnym produktom. Niniejszy materiał stanowi retrospektywę, traktującą o klasycznych formułach Kiehl’s i prezentuje również opowiastki o tym, jak szlagiery te wykształciły w naszych klientach długoletnie upodobanie do produktów Kiehl’s.

kosmetyki Kiehl's

Midnight Recovery Concentrate

Data powstania formuły: 2009

Czy wiecie, że… ?

Każda buteleczka koncentratu Midnight Recovery pozwala na aplikację 90 porcji kosmetyku a tym samym na 3 miesięczną kurację.

Od 1851 do dziś:

Kiehl’s to jedna z pierwszych firm, które wprowadziły kosmetyki oparte w 99.8% na naturalnych, nierozcieńczanych koncentratach roślinnych i olejkach eterycznych oraz formuły wolne od parabenów. Midnight Recovery Concentrate opracowany został z myślą, aby potęgować proces odnowy komórkowej, który zachodzi najintensywniej pomiędzy północą a 4.00 nad ranem. Naturalne, odżywcze olejki roślinne, między innymi skwalen, bogaty w kwasy Omega 3 olejek z wiesiołka oraz mieszanka olejków eterycznych, znanych z właściwości terapeutycznych, harmonizujących oraz antyoksydacyjnych – wszystkie te składniki współpracują zgodnie z dobowym rytmem skóry, która podejmuje największą aktywność właśnie nocą. Formuła produktu w mgnieniu oka wnika w głąb skóry i wspiera jej odnowę. W efekcie włączenia Midnight Recovery Concentrate do swojego programu pielęgnacyjnego firma Kiehl’s otrzymała niezliczone dowody uznania wobec doskonałych walorów jego unikatowej formuły, która między innymi pomaga łagodzić poparzenia!
Dla przykładu z przyjemnością dzielimy się listem, który otrzymaliśmy od klienta chwalącego formułę za jej wyjątkowo dobroczynne działanie: „Doświadczyłem niesamowitych efektów działania koncentratu, nakładając go na poparzony, pokryty bąblami kciuk. Jestem zapalonym kucharzem i niekiedy zdarza mi się poparzyć dłonie. Jeszcze nigdy nie widziałem tak błyskawicznego gojenia się poparzeń, nawet po zastosowaniu formuł specjalnie do tego przeznaczonych. Dziękuję za ten produkt, ma on rzeczywiście niezwykłą wartość.”

Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością przyjmuje uznanie czołowych wydawców na całym świecie. Jedną z nagród, jakie zdobyła formuła jest „Best in Beauty” amerykańskiej edycji Fitness za Najlepszą Kurację na Noc[1].

Kto używa Midnight Recovery Concentrate?:

Jordan Sparks – zwycięzca konkursu American Idol oraz gwiazda Brodwayu – powiedział: „Nigdy nie przypuszczałem, że nałożę na twarz olejek, ale po mojej przeprowadzce do Nowego Jorku moja skóra jest sucha, a ten produkt jest niesamowity”[2] Aktorka Uma Thurman powiedziała natomiast: „Po długim, szalonym dniu na planie lubię w domu proste rzeczy. Kilka kropli na skórze i serum dalej robi swoje.”[3] Aktorka Chloe Sevigny do tego stopnia zakochała się w produkcie, że nalegała na rozdawanie go podczas ekskluzywnego przyjęcia Chloe Sevigny, inaugurującego otwarcie Kolekcji Przedwiosennej latem 2010.

Cena: 166 zł / 30ml

 

Dermatologist Solutions  Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

Data powstania formuły: 2005

Od 1851 do dziś:

Formuły Kiehl’s były od samego początku głęboko zakorzenione w nauce. Ponad 10 lat temu Kiehl’s rozpoczął współpracę z Harwardzką Szkołą Medyczną (HMS), ponieważ firma postanowiła wesprzeć badania instytutu nad biologią komórek. Całkiem niedawno Kiehl’s podjął współpracę z Wydziałem Dermatologii prestiżowej uczelni nowojorskiej – Uniwersytet Columbia i aktualnie wspiera badania nad zdrową barierą skórną. Znamienne, że zarówno Irving, jak i Aaron Morse byli absolwentami Uniwersytetu Columbia i właśnie w tym miejscu w 2010 roku odbyło się 1-wsze Doroczne Sympozjum Pielęgnacyjne Kiehl’s i odbył się panel dyskusyjny, w którym udział wzięli wybitni dermatolodzy.

Formuła Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate posiada znaczne stężenie czystej witaminy C (Kwas L-Askorbinowy), która wykazuje powinowactwo wobec skóry i posiada ogromną moc odziaływania na oznaki starzenia się skóry. Stosowana miejscowo duża dawka witaminy C w wielowymiarowy, pozytywny sposób działa na wygląd skóry. Chemicy Kiehl’s odkryli rewolucyjny sposób na opracowanie i ustabilizowanie formuły czystej witaminy C, która zapewnia bezpieczeństwo i wykazuje optymalną skuteczność działania.

Obecnie Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate jest jednym z dziesięciu najlepiej sprzedających się produktów Kiehl’s.

Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością przyjmuje uznanie czołowych wydawców na całym świecie. Niektóre z nagród, jakie zdobył produkt, to: nagroda „Best of Beauty” przyznana mu przez magazyn Cosmopolitan[4] (Hong Kong) i koreański Sure Magazine[5].

Kto używa Powerful-Straength Line-Reducing Concentrate?

Aktorka Chloe Sevigny jest wielką fanką linii Kiehl’s Dermatologist Solutions: „Ostatnio poddaję się zabiegom mikrodermabrazji w Mamie’s Spa w Nowym Jorku. Sprawiają one, że moja skóra jest pełna blasku. Moją domową wersję tego zabiegu stanowi pielęgnacja Kiehl’s Dermatologist Solutions.”[6]

Cena: 234 zł / 50ml

 

Calendula Toner

Data powstania formuły: Late 60. XX wieku

Od 1851 do dziś:

Ze względu na swoje właściwości łagodzące i odświeżające nasz tonik w mgnieniu oka stał się klasykiem lat 60. ub. wieku. Znaleźliśmy w naturze kwiat nagietka, którego nazwa łacińska (Calendula) pochodzi od słowa „calends” (pierwszy dzień miesiąca w starożytnym kalendarzu rzymskim). Pozyskiwany z nagietka lekarskiego, kwiat ten zanurzany jest w bezalkoholowej formule, która delikatnie tonizuje skórę skłonną do przetłuszczania się. Do dziś Kiehl’s Calendula Toner wytwarzany jest w tradycyjny sposób tzn. kwiaty zbieranesą i umieszczane ręcznie w każdej buteleczce.Calendula Toner znajduje się wśród pięciu bestsellerów Kiehl’s.

Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością przyjmuje uznanie czołowych wydawców na całym świecie. Niektóre ze zdobytych nagród to: przyznanie mu rangi „Best Beauty Buys.” przez brytyjską edycję InStyle[7].

Kto używa Calendula Toner?

Słynne twarze, które nigdy nie rozstają się z tą formułą to: Diane Kruger, którą cytowano, kiedy powiedziała: „Lubię także używać także Kiehl’s Toner” w ramach części jej programu pielęgnacyjnego na dzień (fashionista.com[8]).

Cena: 160 zł / 250ml

 

Lip Balm #1

Data powstania formuły: 1969

Od 1851 do dziś:

Kiehl’s Lip Balm #1 jest najlepiej znaną i najbardziej lubianą formułą wśród innych produktów Kiehl’s na świecie. Jeden produkt One Lip Balm #1 sprzedaje się co 15 sekund!  Pierwotnie dostępny w słoiczku, obecnie (od 1997r.) sprzedawany jest także w tubce.

Z biegiem lat klienci dzielili się z nami cennymi anegdotami na temat Lip Balm #1. Pewnego razu zachwycony klient napisał, że wraz z narzeczoną spędzali 5-tą rocznicę na romantycznej wyprawie w góry. Kiedy podziwiali zapierające dech w piersiach widoki, autor listu zapytał swoją ukochaną, czy przynieść jej Kiehl’s Lip Balm. Po otwarciu słoiczka zamiast ulubionej formuły, dziewczyna znalazła owinięty w bibułkę pierścionek zaręczynowy. (Powiedziała: „Tak!”)

Zdobyte nagrody:

Z dumą oświadczamy, że produkt ten zdobył liczne nagrody: nagrodę Jessica’s za najlepszą kurację dla ust[9] w Hong Kongu, nagrodę za najlepszy produkt do ust2 brytyjskiej edycji Cosmopolitan’s i Best of Beauty Award[10] magazynu Cosmopolitan w Hong Kongu.

Prasa o produkcie:

Amerykańska edycja InStyle[11] nazwała Kiehl’s Lip Balm #1 „najczęściej wymienianą tajną bronią dla urody”

Czy wiecie, że…?

Kiehl’s Lip Balm #1 jest tak ceniony, że Lori Levin -nowojorski projektant biżuterii i artysta tatuażu – zaprojektował w 2009 roku jego nakrętkę ze szczerego srebra, wzorując się na rączce zmiany biegów w motocyklu. Ta edycja limitowana stała się produktem dla kolekcjonerów, zachwycając fanów Kiehl’s z całego świata.

Kto używa Lip Balm #1?

Faworyt wielu gwiazd, między innymi Gwyneth Paltrow, która na łamach Women’s World [12] powiedziała, że stosuje go w ramach codziennego programu pielęgnacyjnego. John Mayer wspomniał o używaniu Kiehl’s Lip Balm #1 na łamach InStyle.[13] Zdobywczyni Oskara,  aktorka Halle Berry[14] i projektantka mody – Diane Von Furstenberg[15], dzieliły się swoją sympatią dla Lip Balm #1 na łamach magazynu InStyle.

Cena: 34 zł / 15 ml

 

Creme de Corps

Data powstania formuły: wczesne lata 70. XX wieku

Od 1851 do dziś:

W roku 2010, Kiehl’s wyprodukował ponad 1 000 000 uncji (prawie 28 350 kg) klasycznego, uwielbianego kremu Creme de Corps. Gdyby napełniono tą ilością galonowe (3,7 l) kanki na mleko i ustawiono z nich wieżę, byłaby ona 3 razy wyższa od Empire State Building! Przez wszystkie lata klienci cenili bogatą, super-nawilżającą formułę kremu, który zawiera olejek jojoba, masło shea, beta karoten, skwalen oraz olejki odżywcze z nasion sezamu, soi, migdałów i awokado. Balsam ten jest nie tylko niezastąpionym kosmetykiem, ale posiada także niezwykłą moc filantropijną: „Dwa Skarby Narodowe zjednoczyły się dla Najbardziej Szczytnego Celu” napisał amerykański Vogue (październik 2010).  Dwustronicowy artykuł opisał dobroczynny, wakacyjny program Kiehl’s: od 2009 roku 100% dochodów netto ze światowej sprzedaży Edycji Limitowanej Creme de Corps Collection przekazane zostało na działania dobroczynne na rzecz stworzenia bezpiecznego środowiska dla dzieci. Egzemplarze Edycji Limitowanej ozdobione były grafiką takich artystów jak: KAWS i Jeff Koons. Dochód przekazany został organizacjom dobroczynnym takim jak: RxArt i Koons Family Institute – inicjatywie ICMEC (Międzynarodowe Centrum na rzecz Dzieci Zaginionych i Wyzyskiwanych). Połączenie kreatywnej siły artystów i formuły Creme de Corps przyniosło dochód  385 000 dolarów, który przeznaczony został na działania dobroczynne na rzecz dzieci.

Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością informuje, że niektóre z nagród, jakie otrzymał produkt to: nagroda Harper’s Bazaar w Singapurze za najlepszy krem do ciała[16], nagroda Best of Beauty Award[17] brytyjskiej edycji Hair oraz nagroda niemieckiego Ok! Magazine za najbardziej pomyślną współpracę partnerską podczas Fashion’s Night Out[18].

Kto używa Creme de Corps?

OK! Magazine wspomniał raz, że Creme de Corps[19] to podstawowy produkt pielęgnacyjny Beyonce. Goszczona w programie Live! With Regis & Kelly[20] – Kelly Ripa obwieściła: „To najlepszy balsam nawilżający na Ziemi.”

Kiehl’s w filmie!:

Creme de Corps można było zobaczyć w filmie „Wszystko  w porządku” (2010) z udziałem  Julianne Moore i Annette Bening (scena w damskiej sypialni). Pokazano go również w łazience bohaterki, w którą wcieliła się Kate Winslet’s w klasyku „Holiday” z 2006 roku.

Cena: 77 zł / 125ml

 

Ultra Facial Moisturizer

Data powstania formuły: wczesne lata 70. ub. wieku

Od 1851 do dziś:

Oryginalna formuła Kiehl’s Ultra Facial Moisturizer została wprowadzona po raz pierwszy we wczesnych latach 70. ub. wieku i od tamtej pory jej lojalni zwolennicy wciąż polegają na nadzwyczajnych walorach nawilżających tego kosmetyku. Jest to najbardziej wszechstronny i powszechnie stosowany nawilżający krem do twarzy w rodzinie Kiehl’s, ponieważ posiada lekką i jedwabistą konsystencję.

Częścią jego legendy, o której warto wspomnieć jest fakt, że ze względu na jego skuteczność Ultra Facial Moisturizer został wybrany przez uczestników ekspedycji „Everest 88” jako jeden z kosmetyków towarzyszących im podczas wyprawy (była to pierwsza wyprawa na Mt Everest, bez butli tlenowych, która  zakończyła się sukcesem).

W 2008 roku Kiehl’s wprowadził Ultra Facial Cleanser i Toner jako zakulisowe produkty dla wizażystów i modelek jesiennego pokazu mody – Derek Lam Fall Fashion Show w Bryant Park w Nowym Jorku. Dziś, profesjonalni wizażyści traktują go jako niezbędny element ich osobistej kolekcji i przyznają, że muszą kupować dodatkowe buteleczki, ponieważ często rozdają ten produkt swoim klientom.

Tylko w 2010 roku marka Kiehl’s sprzedała ponad 1 480 000 sztuk Ultra Facial Cream na całym świecie.

Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością przyjmuje uznanie czołowych wydawców na całym świecie. Jedną z nagród, jakie zdobył produkt, jest CEW (Cosmetic Executive Women) za najlepszy kosmetyk nawilżający do twarzy[21].

Kto używa Ultra Facial Moisturizer?:

Słynne osoby, które nie mogą się rozstać z tą formułą to: Ashley Olsen (Vanity Fair[22]), Ben Affleck (Access Hollywood[23]) i Charlotte Ronson (Lucky).[24] Inni celebryci, którzy wspomnieli o produkcie w programach telewizyjnych to: Kelly Ripa[25], Kim Kardashian[26] i Master Chef David Chang[27].

Kiehl’s gwiazdą filmu!:

Ultra Facial Lotion można było zobaczyć w dokumentalnym filmie z 2009 roku pt. „Wrześniowy numer”. Film ten ukazał zakulisowe działania amerykańskiej edycji Vogue i świat jego redaktor naczelnej – Anny Wintour.

Cena: 102 zł / 125ml

 

Blue Astringent Herbal Lotion

Data powstania formuły: 1964

Od 1851 do dziś:

Klasyczny tonik Blue Astringent Herbal Lotion istnieje od ponad 50 lat. Pierwotnie wprowadzony w galonowych pojemnikach i produkowany na zapleczu sklepu flagowego Kiehl’s w Nowym Jorku, stanowi obecnie jedną z najdłużej istniejących formuł wśród rozległej oferty preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała oraz włosów. Formuła ta wiernie służy klientom Kiehl’s od chwili powstania i jest niezbędnym kosmetykiem dla skóry tłustej i bardzo tłustej. Posiadając tak wyjątkową osobowość, Blue Astringent zdobył ogromną popularność i stał się jednym z ulubionych produktów naszych klientów, którzy często mówią o nim „to niebieskie coś”. Cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że firma Kiehl’s zdecydowała się oferować go w ogromnych pojemnościach 1 litra.

Czy wiecie, że…

mężczyźni uwielbiają  Blue Astrin-gent Herbal Lotion jako kojący produkt po goleniu?

Obecnie Blue Herbal Astringent Lotion jest regularnie stosowany na backstagach w stacjach telewizyjnych i na planach filmowych, jako miejscowa kuracja na niedoskonałości! Pomimo tego, że produkt istnieje na rynku od dziesięcioleci, Kiehl’s nadal sprzedaje każdego roku 150 000 buteleczek tego kosmetyku.

Kto używa Blue Astringent Herbal Lotion?

Powiada się w Kiehl’s, że Andy Warhol zwykł kupować Blue Astringent w ogromnej, litrowej pojemności i był stałym klientem nowojorskiej apteki przy East Village, która znajduje się nieopodal jego słynnego atelier „Factory” w Greenwich Village. Jak donosi Women’s Wear Daily Beauty Biz,[28] Alan Cumming również jest fanem tego produktu.

Cena: 81 zł / 250ml

 

Original Musk Oil

Data powstania formuły: 1921 – Ponowne wprowadzenie: 1963

Od 1851 do dziś:

Pochodzenie tego klasyku pozostaje owiane tajemnicą. Jak głosi firmowa legenda Kiehl’s, olejek powstał na początku lat 20. ub. wieku, a jego twórcą był krewny rodziny założycielskiej – prawdziwy rosyjski książę! Jednakże w tamtych czasach jego formuła wydawała się „zbyt zmysłowa”. Został zatem ukryty w stągwi opatrzonej etykietą „Olejek miłości”, a następnie schowany w ciemnych piwnicach nowojorskiej apteki Kiehl’s. Stągiew pozostała zamknięta, aż do roku 1958. Wtedy to odnaleziono ją podczas renowacji sklepu. Olejek zaprezentowany został klientom w roku 1963.

Nawet nazwa Kiehl’s Original Musk Oil ma interesującą historię. Original Musk nazwany został  „Original”, ponieważ, zanim powstała ta kompozycja, nie było zapachu, który kojarzyłby się ze słowem „piżmo”. Zapach, który został wymyślony i nazwany przez Kiehl’s w latach 60. ub. wieku, po dziś dzień jest intensywnie powielany.

Dziś, niemal pół wieku po jego wprowadzeniu do sprzedaży, zapach ten pozostaje synonimem Kiehl’s. Kiehl’s Original Musk Oil jest częścią kolekcji Muzeum Smithsona, zajmując poczesne miejsce w stałej ekspozycji amerykańskich produktów farmakologicznych.

W prasie:

Wall Street Journal[29] nazwał Kiehl’s Original Musk Oil jednym z najwspanialszych zapachów typu  unisex.

Kto używa Orginal Musk?

Ta cytrusowa, kwiatowa i piżmowa kompozycja jest dziś  ulubionym zapachem wielu gwiazd. Wspomnieli o niej: Lenny Kravitz w  Star,[30] Alexander McQueen w magazynie W[31], i Charlize Theron w okmagazine.com[32]. Julianne Moore[33] powiedziała, że Kiehl’s Original Musk Oil jest jednym z jej ulubionych zapachów. Nawet znawca designu Oprah’y – Nate Burkas[34] zabiera Kiehl’s Original Musk Oil jako niezbędny produkt podczas podróży.

Cena: 192 zł / 50 ml

 

„Close Shavers” Squadron Ultimate Brushless Shave Cream

Data powstania formuły: Lata 70. ub. wieku

Od 1851 do dziś:

Od momentu ich wprowadzenia w latach 70. ub. wieku, kremy do golenia „Close Shavers Squadron” dostępne w trzech formułach pod nazwami: Blue, White i Green Eagle – uważane są za ikony Kiehl’s wśród męskich klientów, zachwyconych doskonałym,  dokładnym goleniem. Jeden z założycieli i poszukiwacz przygód – Aaron Morse, był pomysłodawcą tych osobliwych nazw i obstawał przy ich prostych opakowaniach, wierząc, że mężczyźni doceniają praktyczny wygląd i atmosferę, jaką oferuje im Kiehl’s.

W latach 50. ub. wieku Pan Morse założył „Dywizjon Kiehl’s” – kolekcję trzech samolotów do akrobacji lotniczych, które nazwał: Blue, White i Green Eagle (Niebieski, Biały i Zielony Orzeł) i z dumą zaprezentował je w sklepie flagowym. Później, ku wielkiej uciesze klientów płci męskiej, zapalony kolekcjoner dołączył do tej kolekcji także 19 motocykli i samochód wyścigowy.

Dziś co czwarty klient sklepów Kiehl’s to mężczyzna, który niezmiennie podziwia liczne motocykle, prostotę opakowań, a nawet replikę samolotu Pana Morse’a, podwieszoną we flagowym sklepie Kiehl’s.

W prasie:

Playboy Magazine[35] nazwał Kiehl’s „Close Shavers” Squadron Ultimate Brushless Shave Cream jednym z czterech podstawowych produktów w programie pielęgnacyjnym każdego mężczyzny. GQ[36] nawiązał do Kiehl’s „Close Shavers” Squadron Ultimate Brushless Shave Cream, prezentując je jako niezbędne produkty dorosłego mężczyzny i namawiając do wyrzucenia zwykłych drogeryjnych kosmetyków na rzecz prawdziwej jakości, jaką oferuje ta gama.

Kto używa Ultimate Brushless Shave Cream?

Jake Gyllenhaal i Orlando Bloom– obaj wymienieni byli przez InTouch Weekly [37] jako fani tego produktu.

Kiehl’s w filmie!:

„Close Shavers Squadron” White Eagle Shave Cream pojawia się w filmie „Seks w wielkim mieście 2”, kiedy Carrie i Mr. Big przebywają w swojej łazience.

Cena: 72 zł / 150ml

 

Amino Acid Shampoo

Data powstania formuły: 2002

Od 1851 do dziś:

Ta ulubiona formuła klientów opiera się na kompozycji delikatnych aminokwasów i czystego oleju kokosowego, które sprawiają, że szampon rozkosznie się pieni podczas mycia, zapewniając przyjemne doznania bez względu na rodzaj włosów!

Przez kilka lat Kiehl’s uczestniczył w uroczystości Nagrody Akademii powszechnie znanej jako Oscary®.  Przygotowaliśmy bogate torby z prezentami przekazywane prezenterom tej imprezy, jako podziękowania za ich uczestnictwo. W roku 2004 z dumą włączyliśmy do toreb z prezentami Kiehl’s Amino Acid Shampoo. W tym właśnie roku Hilary Swank otrzymała od Akademii nagrodę Dla Najlepszej Aktorki za swoją rolę w filmie „Za wszelką cenę”, a Jamie Fox otrzymał nagrodę Dla Najlepszego Aktora za rolę Raya Charlesa w filmie „Ray.”

Amino Acid Shampoo nadal zachowuje pozycję szamponu numer jeden w Kiehl’s. W rezultacie Kiehl’s z dumą zaprezentował w 2008 roku Amino Acid Conditioner – jako idealną towarzyszącą mu odżywkę.

Cena: 72 zł / 248ml

 

Creme with Silk Groom

Data powstania formuły: początek lat 80 XX wieku

Od 1851 do dziś:

Unikatowa formuła Kiehl’s Creme with Silk Groom stworzona została na początku lat 80. ub. wieku przez grupę znanych stylistów, poszukujących lekkiego, mniej obciążającego produktu stylizacyjnego, który delikatnie utrwala fryzurę i działa korzystnie na włosy. Ten nietłusty kosmetyk zdobył światową sławę jako formuła nadająca włosom jedwabistą gładkość i posiadająca niebywałą skuteczność. Creme with Silk Groom nawilża, chroni i odżywia włosy, zapewniając im pełne spektrum doznań stylizacyjnych. Jego formuła zawiera Pudry Jedwabne, naturalnie przyswajalne olejki oraz czynniki nawilżające: Proteiny Pszenicy, Proteiny Sojowe i Olejek Jojoba.

Czy wiecie, że…?

Sztuka optymalnego wykorzystania możliwości, jakie daje formuła, polega na odpowiedniej aplikacji. Przed „wielkim wyjściem” wetrzyj produkt w „koński ogon”, skręcając go na szczycie głowy, a uzyskasz efekt pięknie układających się fal, które wszystkich zachwycą.

 Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością przyjmuje uznanie czołowych wydawców na całym świecie. Niektóre z nagród, jakie otrzymał Creme with Silk Groom, to: Best of Beauty Award w brytyjskiej edycji InStyle[38] i amerykańskiej edycji Allure[39].

Kto używa Creme with Silk Groom?

Brooke Wall – założyciel Wall Group – znanej agencji, reprezentującej światowej klasy stylistów, od lat 90. ub. wieku wymieniał Creme with Silk Groom jako ulubiony produkt nowojorskich stylistów niezależnych. Dziś freelancerzy ci, osiągnąwszy status gwiazd, wciąż traktują ten produkt jako podstawowe wyposażenie ich profesjonalnego kufra. Styliści celebrytów z całego świata, tacy jak: Christiaan (Holandia), Dick Page (Londyn) oraz Bob Recine (Nowy Jork) – wszyscy byli wymieniani w prasie jako osoby stosujące naszą formułę.

Wiadomość z pierwszych stron gazet!

Nasz klasyk brał udział w kultowych sesjach fotograficznych Vanity Fair, takich gwiazd jak: Miley Cyrus[40] i Johnny Depp[41]. Wymienia się go jako jeden z produktów używanych do stylizacji włosów gwiazd.

Cena: 83 zł / 125ml

 

Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque

Premiera: wczesne lata 90. XX wieku/ Odnowienie formuły: 2009

Od 1851 do dziś:

Formuła Kiehl’s Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque opracowana została z myślą o klientach borykających się z problemem skóry wrażliwej, tłustej i skłonnej do wyprysków. Unikatowe połączenie Amazońskiej Białej Glinki, Owsianki oraz Aloesu oczyszcza i detoksyfikuje skórę, minimalizując widoczność rozszerzonych porów. Zachwycający widok amazońskich papug ara zlizujących osady z glinki na klifach zapiera dech w piersiach. Glinka stanowi bardzo istotną część ich ptasiej diety, ponieważ posiada właściwości detoksyfikujące, neutralizujące szkodliwe działanie trujących owoców. Podstawowy składnik formuły – Amazońska Biała Glinka pochodzi z należącej do Brazylii rzecznej Wyspy Marajó, otoczonej najczystszymi w świecie wodami Amazonki. Średnia temperatura na tej parnej wyspie sięga 270 Celsjusza, zapewniając idealną konsystencję glinki. Dostawcą glinki dla Kiehl’s jest autochtoniczna ludność wyspy Marajo.

Zdobyte nagrody:

Kiehl’s z właściwą sobie skromnością przyjmuje uznanie czołowych wydawców na całym świecie. Niektóre za nagród, jakie otrzymał ten produkt to: Jessica’s Award w Hong Kongu – nagroda za produkt, który najlepiej pielęgnuje skórę tłustą[42] jak również HerWorld w Singapurze – nagroda za produkt najlepiej wygładzający pory[43].

W prasie:

Amerykanski InStyle[44], włoska edycja Vanity Fair[45] oraz Cosmopolitan[46] (Hong Kong) – wszystkie te magazyny wymieniały Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque jako idealny sposób na detoksykację skóry. 

Kto używa Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque?

Aktorka i modelka Brooke Shields jest fanem tej kolekcji. „Używam produktów Kiehl’s, odkąd sięga moja pamięć. To najbardziej nowoczesna a zarazem tradycyjna firma. Kiehl’s Rare Earth z naturalną glinką stanowi idealne lekarstwo na oczyszczanie mojej skóry.” Kellan Lutz – aktor i model, gwiazda filmu „Zmierzch”, jest fanem Kiehl’s Rare Earth Pore Minimizing Masque: „Po forsownym treningu, który wyciska ze mnie siódme poty, Kiehl’s new Rare Earth Masque jest idealnym detoksem dla mojej skóry.”

Cena: 107 zł / 142g

 

[1] (Październik 2010), [2] (Listopad 2010), [3] (Listopad 2010), [4] (2009), [5] (2010), [6] (Październik 2010), [7] (2004), [8] (Październik 2010), [9] (2004), [10] (2009), [11] (Jesień 2009), [12] (19 listopada 2002), [13] (Lipiec 2006), [14] (Marzec 2009), [15] (2010), [16] (2004), [17] (2006), [18] (2009), [19] (2004), [20] (Grudzień 2009), [21] (2007), [22] (Listopad 2008), [23] (4 stycznia 2004), [24] (Wrzesień 2001), [25] (2009), [26] (25 stycznia 2010), [27] (Maj 2010), [28] (4 października, 2004), [29] (26 września 2010), [30] (4 stycznia 2004), [31] (Listopad 2001), [32] (Listopad 2001), [33] (2 sierpnia 2010), [34] (Wrzesień 2010), [35] (Styczeń 2008), [36] (Październik 2007), [37] (16 kwietnia 2007), [38] (2006) , [39] (Wrzesień 2010), [40] (Kwiecień 2008), [41] (Lipiec 2009), [42] (2010), [43] (2010), [44] (Październik 2009), [45] (Wrzesień 2009), [46] (Maj 2010)

Poprzedni artykułJAK DOBRAĆ OKULARY DO KSZTAŁTU TWARZY?
Następny artykułDIETA DLA PIĘKNYCH NÓG – TAK SAMO WAŻNA JAK PIELĘGNACJA!