Marka Oriflame przedstawia nową markę kosmetyków do makijażu. Sprawdź!
Oriflame stworzyło nową markę kosmetyków kolorowych The One, by w prosty, a zarazem perfekcyjny sposób odzwierciedlić w makijażu trendy ze światowych wybiegów. The One to kolekcja, zaprojektowana tak, by z łatwością dobierać odpowiednie produkty do efektów, które chce się osiągnąć i tym samym tworzyć świetne makijaże na każdą okazję. Kolekcja liczy ponad 230 produktów, dzięki którym można wykonać makijaż odzwierciedlający indywidualne piękno każdej kobiety.
The One składa się z trzech serii inspirowanych najnowszymi trendami w modzie i urodzie: Everyday Beauty, High Impact oraz Long Wear. Dzięki nim można uzyskać nieskończenie wiele stylizacji makijażowych, od tych naturalnych i codziennych, po najbardziej wyszukane i wyraziste.
High Impact
To gwarancja spektakularnego makijażu. Produkty z tej serii pomogą osiągnąć efekt wyrazistego makijażu i dodadzą pewności siebie. Pierwszym produktem tej serii jest tusz do rzęs Volume Blast, który nada rzęsom objętość.
Everyday Beauty
To produkty do codziennego stosowania, opracowane na bazie inteligentnych rozwiązań, dzięki którym zaoszczędzi się czas, a codzienny makijaż wykona bez wysiłku. Każda kobieta marzy o nieskazitelnym i świeżym wyglądzie na co dzień, niezależnie od sytuacji. Z takimi produktami jak podkład oraz korektor Illuskin jest to możliwe. Bez trudu uzyskuje się efekt rozświetlonej cery, która jest bazą do tworzenia makijaży.
Long Wear
Ta seria kosmetyków zapewnia trwały makijaż. Została stworzona dla kobiet, które oczekują perfekcyjnego makijażu przez cały dzień, bez konieczności jego poprawiania. Kosmetyki z tej serii idealnie sprawdzą się wśród zapracowanych kobiet, które cenią swój cenny czas. Lakier do paznokci Long Wear utrzymuje się aż 14 dni!
Aby podkreślić związek marki The One z modą, firma Oriflame została oficjalnym sponsorem tygodnia mody w Sztokholmie i Moskwie. Produkty nowej marki The One zostały wykorzystane przez specjalistów do wykonania makijaży podczas pokazów, co dowodzi, że ich wysoka jakość spełnia najwyższe standardy obowiązujące na światowych wybiegach.
Społeczność The One Collective
Z okazji premiery nowej marki Oriflame zaprosiło do współpracy gwiazdy, znanych blogerów, ikony mody, wizażystów, stylistów i ekspertów ds. mody i urody z całego świata. Wspólnie stworzą społeczność „The One Collective” i będą dzielić się swoimi sposobami na piękny wygląd, dzięki czemu nawet najbardziej skomplikowane stylizacje i trendy staną się łatwe do naśladowania. Globalną Ambasadorką The One Collective została Elin Kling – światowej sławy blogerka, redaktor naczelna magazynu Styleby.
Pierwsze produkty nowej marki pojawią się w sprzedaży już w 5 katalogu Oriflame (dostępnym od 25 marca). Kolejne nowości The One będą pojawiać się sukcesywnie w następnych katalogach
konferencja prasowa Oriflame The One, od lewej: Johan Larsson (Dyrektor Oriflame na Europ© Centraln), Blanka Jordan (Bizuu), Anna Mucha (Ambasadorka marki Oriflame w Polsce), Zuzanna Wachowiak (Bizuu), Jolanta Bigus (Dyrektor Marketingu Oriflame Polska)