Exomega D.E.F.I balsam nawilżająco-zmiękczający do twarzy i ciała (A-Derma, ok. 64 zł/200 ml), olejek Argane L’Huile Précieuse (Galenic, ok. 140 zł/30 ml), Mleczko Nawilżająco-Energetyzujące z ekstraktem z Guarany (Elancyl, ok. 70 zł/200 ml), Lekki Krem Melascreen Legere SPF 50+ (Ducray, ok. 52 zł/40 ml), Koncentrat odżywczo-regenerujący do skóry głowy na bazie olejków eterycznych Complexe 5 (Rene Furterer, 169 zł/12 ampułek x 5 ml), Szampon odbudowujący na bazie drzewa egipskiego (Klorane, ok. 35 zł/200 ml), Emulsja z bardzo wysoką ochroną przeciwsłoneczną SPF 50+ (Avène, ok. 72 zł/50 ml)
W Centrum Nauki Kopernik, pod hasłem „Odkryj prawdziwą naturę Pierre Fabre Dermo-Cosmetique”, odbył się pierwszy w historii Dzień Otwarty z wszystkimi dostępnymi w Polsce markami dermokosmetyków Pierre Fabre – Avène, A-Derma, Ducray, Klorane, Elancyl, Galenic oraz Rene Furterer.
W świat firmy wprowadził gości Thierry Chenain, Dyrektor Generalny Pierre Fabre. W dalszej części konferencji dziennikarze mogli poznać nowości w poszczególnych gamach dermokosmetyków:
- marka Avène zaprezentowała Innowację w dziedzinie ochrony przeciwsłonecznej polegającą na zoptymalizowaniu kompleksu ochrony przed promieniami UV oraz zmianie konsystencji
A Derma przypomniała o wprowadzonej niedawno wyjątkowej pielęgnacji dla skóry suchej i atopowej Exomega D.E.F.I
- marka Ducray – zaprezentowała nowości w gamie zapobiegającej powstawaniu przebarwień Melascreen
Klorane pochwaliło się nową linią głęboko odżywczą na bazie Drzewa Egipskiego
Elancyl wprowadził nowe, letnie pozycje nawilżająco-energatyzujące na bazie guarany
Galenic , prekursor w wykorzystaniu oleju arganowego w dermokosmetyce, przypomniał o linii Argane
- marka Rene Furterer podkreśliła walory unikatowej, 3-etapowej pielęgnacji włosów na podstawie kultowego kosmetyku Complexe 5.
na zdjęciu zespół Pierre Fabre, od lewej: Marta Stojek (Junior Product Manager Avène), Agnieszka Indulska (Junior Product Manager A-Derma), Edyta Nocuń (Product Manager Ducray), Aldona Adamusińska (Business Unit Manager), Thierry Chenain (General Manager PFDC), Katarzyna Płaza (Group Product Manager Elancyl & Klorane), Eliza Kobylnik (Product Manager Rene Furterer & Galenic), Hanna Zalewska Babicz (Business Unit Manager), Martyna Bartczak (Product Manager Avène)