zapach dostępny jest wyłącznie w perfumeriach Sephora
Z pewnością kojarzycie zapalniczki Zippo i ich charakterystyczne kliknięcie przy otwieraniu. Jednak tym razem marka wprowadza swój pierwszy zapach dla mężczyzn, którego flakon do złudzenia przypomina… właśnie zapalniczkę!
oprac. Kasia Kosieradzka
Zapach jest adresowany do mężczyzn dynamicznych, przebojowych, ceniących aktywny tryb życia, ciekawych świata, śledzących najnowsze trendy, ale przede wszystkim kochających gadżety. Został wykreowany przez Aleksandrę Monet potomkinię słynnego malarza.
Kompozycja zapachowa
Zapach należy do rodziny drzewno-korzenno-owocowej. Jest niezwykle ciepły, intensywny i z pewnością dobrze spisze się w letnie wieczory.
nuty głowy – bergamotka, grejpfrut, jabłko, liście fiołka
nuty serca – drzewo cedrowe z Teksasu, wanilia z Madagaskaru, drzewo kaszmirowe, wetiwer z Haiti, paczula
nuty bazy – wyciąg z dasoli tonka, lawenda z Prowansji, czarny pieprz, egipskie geranium
woda toaletowa Zippo (275 zł/100 ml – 50 ml + 50 ml wkład, 189 zł/50 ml, 140 zł/50 ml wkład)
Flakon zapachu
Buteleczka z wodą toaletową została ukryta w metalowej obudowie, która wygląda jak zapalniczka. Ma ona nawet identyczny system otwierania i zamykania. Do wyboru jest jeden zapach, ale aż 4 kolory opakowania: srebrny, zielony, niebieski oraz różowy – wszystko po to, by mężczyzna mógł wpasować perfumy w swój indywidualny styl. Dużym plusem jest fakt, iż zamiast nowego opakowania zapachu, możesz kupić wkład uzupełniający! To dobre dla kieszeni (wkład jest tańczy o ok. 50 zł) i dla środowiska 🙂
Do ciała…
Marka Zippo prócz perfum proponuje panom także linię pielęgnacyjną! Warto wspomnieć, że kosmetyki mają inny zapach niż perfumy. W jej skład wchodzą cztery produkty:
- balsam po goleniu (115 zł/125 ml)
- dezodorant w sprayu Dry Effect (70 zł/150 ml)
- żel pod prysznic (69 zł/300 ml)
- dezedorant w sztyfcie (80 zł/75 ml)
Zobacz jak wyglądała sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej zapachu Zippo! 🙂