Strona główna DZIEJE SIĘ WYDARZENIA WIELKIE ODLICZANIE DO 100. PERFUMERII DOUGLAS!

WIELKIE ODLICZANIE DO 100. PERFUMERII DOUGLAS!

0

perfumerie Douglas

Do tego dnia zostały tylko 3 dni. 16 maja bowiem otwarta zostanie 100. perfumeria Douglas w Polsce (dokładnie w Kielcach). Z tej okazji zapraszamy Was do wspólnej zabawy – codziennie do wygrania mamy dwa zaproszenia na makijaż w dowolnym salonie Douglas. 10 dni i 10 okazji na wygraną!

logo Douglas

Douglas, makijaż

Pierwsze dwie laureatki konkursu to:

  • Erna
  • Natalia M.

Kolejne zwyciężczynie to:

  • pinot_noir
  • mcookie

I kolejne: 

  • nicola1987
  • Agnieszka P.

Następne zwyciężczynie:

  • Kasia Myszka
  • Aniesssss

I kolejne: 

  • Estera Z.
  • Monique1234

I dwie następne zwyciężczynie:

  • Shagarp
  • Zuzanna S.

Kolejne to:

  • bomis13
  • Grażyna P

Następne zwyciezcynie: 

  • Andziaxa
  • Aleksandra R.

Kolejne to:

  • salinah
  • ElSueno

I ostatnie dwie zwyciężczynie:

  • flinta_13
  • baunsujacanuta

 

Gratulujemy! 🙂

Perfumerie Douglas to już 99 salonów zapraszających do świata wyjątkowych kosmetyków, makijażu i pielęgnacji. 16 maja na mapie piękna marki pojawi się nowa, 100. perfumeria – zostanie ona otworzona w Kielcach. Świętuj razem z nami ten fantastyczny jubileusz – rozpoczynamy wielkie odliczanie! 

W 10 dni przedstawimy Wam 100 ciekawych informacji, faktów i ciekawostek dotyczących Douglasa. Codziennie też będziecie mogły wygrać wartościowe nagrody w postaci zaproszeń na wykonanie profesjonalnego makijażu w dowolnej perfumerii Douglas. 



Codziennie – od 7 do 16 maja 2012 – znajdziecie w tym tekście 10 nowych informacji nt. Douglasa – zaczynamy od numeru 1 i codziennie dodamy po 10 nowych wiadomości, aż do 100! Aby wygrać zaproszenie na makijaż, należy je uważnie czytać, aby móc odpowiedzieć na zadane codziennie pytanie konkursowe (będzie ono powiązane z kolejną partią informacji).

Odpowiedź wysyłajcie mailem na adres: redakcja@ibeauty.pl (w temacie maila wpisując „konkurs Douglas”).

Liczą się wypowiedzi przesłane od momentu opublikowania kolejnych informacji i pytania (ok. 10.00 rano) do godz. 20.00. Wyniki konkursu z dnia poprzedniego opublikujemy w tym tekście następnego dnia wraz z kolejnym zadaniem.

zaproszenie na makijaż, Douglas

A poniżej pierwsze 10 informacji o perfumeriach Douglas
– czy wiesz, że… 

zapachy, Douglas1. Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce.

2. Obecna jest ona w naszym kraju od 11 lat.

3. Na całym świecie Douglas ma ponad 1200 salonów.

4. Perfumerie w Polsce znajdują się w 54 miastach.

5. Salony można znaleźć w centrach handlowych oraz w lokalach przy ulicach handlowych.

6. Pierwszy sklep został otworzony we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej.

7. Douglas jest również właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej: www.douglas.pl.

8. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym można znaleźć 20.000 produktów luksusowych i popularnych.

9. Ponad 40 luksusowych marek dostępnych jest tutaj na wyłączność.

10. Niezależnie od tego, jaki produkt chcesz kupić, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnego doradztwa konsultantów – podzielą się z Tobą swoją wiedzą na temat makijażu i pielęgnacji oraz pomogą w wyborze idealnego kosmetyku. 

I kolejna porcja informacji o perfumeriach Douglas – czy wiesz, że…

11. Douglas posiada w swoim portfolio cztery różne formaty perfumerii.

12. Jednym z nich jest Douglas House of Beauty. To koncept nowego miejsca handlowo-usługowego łączącego sprzedaż kosmetyków z bogatą ofertą zabiegów kosmetycznych i możliwością organizacji szkoleń makijażowych. Wszystko to w designersko stworzonym wnętrzu perfumerii.

13. Pierwszy tego typu salon powstał w warszawskiej Arkadii.

14. Jego otwarcie odbyło się pod koniec 2010 roku.

15. Ta największa perfumeria Douglas w Polsce ma powierzchnię 1200 mkw.

16. Na jej imponującą ofertę handlową składa się ogromny wybór kosmetyków selektywnych, prestiżowych i popularnych.

17. Jest tutaj także strefa kosmetyków naturalnych z produktami ekologicznymi.

18. W Arkadii po raz pierwszy raz w Polsce można było poznać zapachy Toma Forda.

19. Uzupełnieniem oferty produktowej jest bogate menu usług kosmetycznych – w Douglas House of Beauty znajdują się dwa ekskluzywne gabinety spa oraz Szkoła Makijażu.

20. Zaaranżowano tu również cztery stanowiska do manicure i dwa stanowiska do pedicure.

Następne ciekawe informacje o perfumeriach Douglas! Czy wiesz, że…

21. Specjalną strefę w Douglas House of Beauty wydzielono także dla mężczyzn, którzy towarzyszą swoim partnerkom w zakupach.

22. W klimatycznej, klubowej kolorystyce czeka na nich dobra kawa i możliwość obejrzenia np. meczu.

23. Oczywiście w każdej perfumerii Douglas mają oni swój segment z kosmetykami – mogą sprawdzić nowości i przetestować zapachy.

24. Zawsze mogą też skorzystać z porad dotyczących pielęgnacji ich skóry.

25. Profesjonalni konsultanci to jeden z wyjątkowych atutów marki Douglas – ich rolą jest doradzanie, podpowiadanie i inspirowanie. Pomagają odnaleźć się w świecie makijażu, pielęgnacji i zapachów.

26. Co ważne, każdy zakupiony w perfumerii Douglas kosmetyk może zostać bezpłatnie zapakowany na prezent.

27. Pozostałe trzy formaty w portfolio Douglas to salon luksusowy (w warszawskiej Promenadzie),

28. salon kompaktowy,

29. oraz standardowy salon medium (o powierzchni w okolicach 250 mkw).

30. Każda perfumeria, przy zachowaniu bazowych wartości Douglas, ma swój indywidualny charakter.

I kolejna dziesiątka informacji:

31. Douglas to także sklep internetowy www.douglas-shop.pl

32. Dostępny jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

33. Można w nim wybierać z tysięcy produktów ułożonych w czterech asortymentach: pielęgnacja, włosy, zapachy i makijaż.

34. W e-sklepie znajdziemy ogromny wybór produktów najbardziej znanych marek, a każdy zakup premiowany jest próbkami wybranych kosmetyków.

35. Jego oferta jest w pełni autoryzowana przez dostawców. Gwarantuje to oryginalność kosmetyków i wiarygodne źródło ich pochodzenia.

36. Płatności internetowej perfumerii Douglas można dokonywać za pomocą kart kredytowych lub przelewem.

37. Na straży bezpieczeństwa stoi Secure Socket Layers (SSL) VeriSign, gwarantujący pełną ochronę danych osobowych.

38. Produkty można bezpłatnie zapakować na prezent.

39. Dodatkowo można też bezpłatnie otrzymać okolicznościową kartkę z motywem dostosowanym do okazji.

40. Zakupione kosmetyki docierają do odbiorcy w ciągu trzech dni.

Douglas posiada wyjątkowe marki na wyłączność – przedstawiamy dziesięć wybranych kosmetyków, które znajdziesz w perfumeriach:

41. Tom Ford Violet Blonde (woda perfumowana)

42. Giorgio Armani Luminous Silk Powder (puder)

43. Cartier Declaration (woda toaletowa)

44. Bobbi Brown Treatment Lip Shine SPF 15 (pomadka)

45. Elie Saab Le Parfum (woda perfumowana)

46. Lab Series For Men Instant Moisture Gel (żel do twarzy dla mężczyzn)

47. Kanebo/Sensai Eyelid Base (cień do oczu)

48. Annayake Exfoliant Parfait (peeling do twarzy)

49. Mont Blanc Individuel pour Homme (woda toaletowa)

50. BeYu Model Mascara (tusz do rzęs)

 

I kolejne wiadomości nt. perfumerii Douglas – znajdziesz w nich też kosmetyki stworzone specjalnie dla tej sieci, dostępne wyłącznie tutaj – to tzw. marki własne. Oto dziesięć naszych propozycji:

51. Absolute Douglas – linia lakierów do paznokci, których odcienie inspirowane są różnymi europejskimi krajami.

52. Baratti – kosmetyki pielęgnacyjne w kolorowych zapachach.

53. Douglas Beauty System – seria pielęgnacyjna spełniająca potrzeby różnych rodzajów skóry,

54. Douglas Hair – profesjonalna pielęgnacja i stylizacja włosów, wykorzystująca naturalne wyciągi z mango, zielonej japońskiej herbaty, pomarańczy kalifornijskiej.

55. Douglas Limited Edition – edycja limitowana Make-up-Must-haves, z ich pomocą w mgnieniu oka wyczarujesz perfekcyjnie dopracowany makijaż.

56. Douglas Men's System – spełnia wszystkie zapotrzebowania męskiej skóry. Produkty tej lini posiadają wysokowartościowe, naturalne składniki, jak również cechuje je wysoka skuteczność.

57. Douglas nails hands feet – skuteczny program pielęgnacyjny dla wszystkich, którzy chętnie prezentuję swoje zadbane ręce i stopy.

58.  J.S.Douglas Söhne – serie pielęgnacyjne bazujące na ponadczasowych i drogocennych składnikach, takich jak aloe vera z Meksyku, melisa lekarska z obszaru Morza Śródziemnego lub olejek shea z Afryki.

59. XL.xs – to produkty dopasowane do każdej potrzeby i do każdej okazji. W wersji xs idealnie sprawdzą się w podróży, a duże pojemności XL przeznaczone są do domowego użytku dla całej rodziny.

60. Kosmetyki można znaleźć zarówno w perfumeriach, jak i w sklepie internetowym.

I kolejna, niedzielna partia wiadomości:  

61. Perfumerie Douglas wspólnie z marką Estēe Lauder organizują w największych miastach Akademie Makijażu.

62. Jest to część ogónopolskiej akcji „Zostań swoją wizażystką”, której inicjatorami są obie marki.

63. Akademia Makijażu to cykl praktycznych warsztatów w perfumeriach Douglas, podczas których panie nie tylko zdobędą cenne wskazówki, ale też pod okiem wizażystów samodzielnie wykonają swój make-up.

64. W 36 warsztatach weźmie udział blisko 450 kobiet. 

65. Udział w warsztatach jest bezpłatny – swoje zgłoszenie należy wysłać do organizatorów przez stronę www.akademiadouglas.pl.

66. Najbliższa Akademia odbędzie się 25 i 26 maja w Poznaniu (Galeria Malta).

67. Kolejne warsztaty zaplanowano w Gdyni (czerwiec), we Wrocławiu (sierpień) i w Warszawie (wrzesień).

68. Nagrodą dla sześciu pań, autorek najlepszych kreacji makijażowych, będzie sesja zdjęciowa w magazynie „Pani”.

69. Dodatkowo odbędzie się również wystawa ich zdjęć w Douglas House of Beauty, największej perfumerii w Polsce.

70. Partner Akademi – marka Estēe Lauder – to jedna z największych i najbardziej znanych firm kosmetycznych na świecie. 

Kolejna dziesiątka informacji: 

71. Na potrzeby Akademii Makijażu TNS OBOP przeprowadził sondaż, którego celem była odpowiedź na pytanie "Jak malują się Polki?"

72. Aż 81% Polek twierdzi, że potrafi wykonać dobry make-up.

73. Jednocześnie 34% z nich ma trudności z doborem podkładu. 

74. Z drugiej strony 2/3 pań deklaruje, że może zrezygnować z tuszu do rzęs,

75. a 99% z różu – kosmetyków najprostszych w użyciu i gwarantujących natychmiastowy efekt.

76. Makijaż pomaga Polkom poczuć się ładniejszymi (41%) oraz zwiększa ich poczucie pewności siebie (38%). 

77. Zdaniem większości kobiet dobry makijaż na co dzień jest przede wszystkim naturalny (61%).

78. Ponad połowa kobiet (52%) twierdzi, że potrafi dobrać kolor podkładu i umie też wybrać produkt właściwy dla swojej cery. 

79. Większość kobiet uważa,  że wie, jaka kolorystyka (wiosna, jesień, lato, zima) jest dla nich odpowiednia (71%). 

80. Badanie potwierdziło, że Polki, choć cenione na świecie za urodę i styl, w obszarze makijażu potrzebują dobrego doradcy, który podzieli się swoją wiedzą i nauczy prostych trików makijażowych. Tym oczekiwaniom odpowiada Akademia Makijażu – jej eksperci pokazują, że znając odpowiednie techniki makijażu można zyskać poczucie pewności siebie pomagające w życiu zawodowym i prywatnym.

I kolejna porcja informacji:

81. Pierwsza perfumeria Douglas pojawiła się w Polsce w 2001 roku we Wrocławiu. W kolejnym roku – jako drugą – otwarto perfumerię w Gdańsku.

82. Pierwszy salon w Warszawie zaprosił Klientów do CH Wola Park.

83. Dziesiąta perfumeria sieci to sklep przy ul. Chmielnej w Warszawie.

84. W październiku 2004 roku na mapie piękna Douglas pojawia się pierwsze miejsce w Toruniu.

85. W 2006 roku Douglas posiada już m.in. dwie perfumerie w Krakowie, dwie w Łodzi i cztery w Warszawie.

86. 17 nowych perfumerii zostało otwartych w 2008 roku.

87. Jubileuszową, 50. perfumerię Douglas świętował w Bielsku-Białej w 2009 roku (Gemini Park).

88. W ciągu ostatnich 4 lat Douglas otworzył 60% wszystkich sklepów.

89. Najnowsze lokalizacje to m.in. Szczecin (Galeria Kaskada), Toruń (Toruń Plaza) czy Gorzów Wielkopolski (NoVa Park). 

90. Największa perfumeria Douglas mieści się w Arkadii – to Douglas House of Beauty (1 200 mkw), a najmniejszą można znaleźć w CH Targówek (120 mkw).

I ostatnie 10 informacji: 

91. Jubileuszowa, setna perfumeria została otwarta w kieleckiej Galerii Korona.

92. Salon dołączył do grona 99 sklepów Douglas znajdujących się w 54 miastach.

93. Jest to perfumeria w formacie butikowym o powierzchni 150 mkw.  

94. Kompaktowy projekt pozwolił maksymalnie wykorzystać powierzchnię ekspozycji przy zachowaniu jasnej nawigacji dla konsumenta. 

95. W elegancko zaaranżowanych wnętrzach można kupić kosmetyki luksusowe i popularne, 

96. skorzystać z fachowej porady pielęgnacyjnej 

97. oraz wykonać profesjonalny makijaż. 

98. Salon wyróżnia się podwyższonym standardem i stonowaną kolorystyką,

99. a także szerokim asortymentem marek dostępnych wyłącznie w Douglas – m.in. Sensai Kanebo, Collistar, Nouba, Elie Saab, Lalique, Hermes. 

100. Otwarciu jubileuszowej perfumerii towarzyszyły specjalne atrakcje dla klientów.

A już niedługo na mapie piękna perfumerii Douglas pojawi się perfumeria z numerem 101… 

Zapraszamy do zabawy!

logo Douglas