W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder po raz kolejny zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, kontynuując działania pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę”. Zobacz, jak w tym roku można się do nich przyłączyć.
W ciągu ostatnich dwudziestu jeden lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF), stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień. Zgodnie z duchem przyszłościowej wizji pani Lauder tegoroczna Kampania rozszerzy działalność z budowania świadomości na zachęcanie ludzi do pójścia krok dalej i podjęcia konkretnych działań nakierowanych na zapobieganie chorobie i jej wyeliminowanie. Kampania oraz towarzyszące jej inicjatywy pobudzą światową społeczność do walki z rakiem piersi poprzez przeciwstawianie się stygmatyzacji i pogłębianie świadomości we wszystkich rejonach globu, a przy okazji przyczynią się do zebrania znacznych funduszy na kluczowe badania medyczne.
Evelyn Lauder, współtwórczyni Różowej Wstążeczki
Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne, działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.
W Kampanii BCA na 2014 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.
Produkty z różową wstążeczką
- Serum intensywnie regenerujące Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II – ikona marki Estée Lauder z breloczkiem w kształcie Różowej Wstążki. Cena: 50 ml, 430 zł.
- Różowa Kolekcja Marzeń Evelyn Lauder & Elizabeth Hurley – piękny zestaw pomadki i lakierów do paznokci w różowej kopertówce: Pomadka Estée Lauder Pure Color w limitowanym kolorze Dream Pink i dwa mini lakiery do paznokci Pure Color Nail Lacquer w limitowanych odcieniach Blushing Lilac i Berry Hot. Cena: 150 zł.
- Kultowy produkt Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ z zawieszką. Cena: 185 zł (200 ml w cenie 125 ml).
- Jedna z ulubionych pomadek Clinique Long Last Lipstick – Power With Pink – gwarantuje do 8 godzin świeżego, nasyconego koloru, który nie blaknie, nie ściera się z ust. W różowej kosmetyczce. Cena: 99 zł.
Bumble and bumble
- Bestseller Bumble and Bumble – prêt-à-powder to jednocześnie suchy szampon, produkt do modelowania włosów i zwiększania ich objętości. Cena: 135 zł (wyłącznie w Sephorze).
Hilfiger Woman Cheerfully Pink – kwiatowy zapach Hilfiger Woman w edycji z różową wstążką. Cena: 215 zł (wyłącznie w Douglasie).
- Krem do rąk La Mer The Hand Treatment – specjalnie dla celów Kampanii opakowanie kremu do rąk marki La Mer zostało zmienione i udekorowane kolorem różowym. Cena: 50 ml, 215 zł (wyłącznie w Douglasie).
- Pretty Pink Ribbon Lip Gloss Collection – limitowana kolekcja błyszczyków Bobbi Brown w czterech odcieniach różu. Cena: 165 zł (wyłącznie w Douglasie).
- Po raz pierwszy mężczyźni kupując produkt dla siebie będą mogli wesprzeć badania nad lekiem na raka piersi. Lekka, beztłuszczowa formuła emulsji 4 w 1 Lab Series PRO LS All-in-One Face Treatment łagodzi, nawilża, naprawia, matuje. Cena: 139 zł (wyłącznie w Douglasie).
Partnerzy kampanii
W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inne po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów. W 2014 roku po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku bowiem wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika będą mieć przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii. Po raz pierwszy w 2014 roku partnerem kampanii została linia lotnicza EUROLOT, która wykonuje połączenia pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce. W załogach Eurolotu czynnie lata 66 pań, a wśród pilotów są 4 panie pilotki.
Już po raz trzeci Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi posiada Partnera medycznego. Grupa Medicover zapewni Kampanii wymiar edukacyjny, bezpośrednio związany z dbaniem o zdrowie. Dzięki obecności różowych wstążek we wszystkich placówkach Grupy Medicover dotrzemy do osób bezpośrednio w miejscu gdzie mogą dostać profesjonalną poradę dotyczącą dbania o zdrowe piersi.
W 2014 roku do grona partnerów Kampanii dołączyła też firma Wittchen, która część dochodu ze sprzedaży różowej galanterii w październiku przekaże na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych. Po raz drugi polski oddział Estée Lauder Companies kontynuuje współpracę z restauracjami. Przez cały październik w menu warszawskiej restauracji Belvedere znajdziemy wyjątkowy „różowy deser”. Część dochodu ze sprzedaży smakołyków sygnowanych Różową Wstążką zostanie przekazana na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Po raz pierwszy również w ramach Kampanii zorganizowany został turniej golfowy Różowej Wstążki w pierwszy weekend października (4 października) na Polu Golfowym Kalinowe Pola.
Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie czwarta edycja płyty muzycznej „PiN in PINK – Radio PIN i Maciej Ulewicz prezentują….”, stworzona wspólnie z Radiem PiN i Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób! Patronami czwartej edycji płyty zostali: Avanti, Cinema City, Clear Channel, Cosmopolitan, ELLE, Empik, FilmBox, Gala, Glamour, GRAZIA, Haarper’s Bazaar, InStyle, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Radio PiN, Shape, TLC, Twój Styl, VU Mag, wysokieobcasy.pl.