Strona główna GWIAZDY AGNIESZKA MACIĄG AMBASADORKĄ CLOCHEE

AGNIESZKA MACIĄG AMBASADORKĄ CLOCHEE

0

Jedna z najpiękniejszych polskich modelek, Agnieszka Maciąg, została ambasadorką naturalnych kosmetyków Clochee. Wszystkim fankom filozofii „simple organic” poleca m.in. nowe wyjątkowe serum odżywczo-odmładzające.

O marce Clochee

„Cloche” to po francusku dzwonek. I właśnie od tego dźwięcznego słowa, kojarzącego się z kwiatem i naturą, wzięła się nazwa marki organicznych kosmetyków. Marka Clochee została stworzona 2 lata temu, z miłości do naturalnego piękna, z potrzeby zdrowia oraz chęci otaczania się skutecznymi i jednocześnie pięknymi kosmetykami. Założycielki podkreślają, że podobnie jak inne Polki, mają takie same problemy ze skórą, upływającym czasem, dlatego chcą przekazać kobietom kosmetyki, których same używają, kochają i potrzebują. A głównym motto marki jest hasło: „Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj”.

Niezmiernie ważna dla marki Clochee jest także edukacja ekologiczna i zdrowotna oraz uświadamianie klientek, czym różnią się kosmetyki naturalne od tradycyjnych i dlaczego warto nauczyć się czytać etykiety.

Wybór ambasadorki

„Agnieszka swoją osobowością idealnie definiuje filozofię bliską Clochee – simple organic. Żyje w harmonii z naturą, ma w sobie magię kobiecości, blask i radość życia. Jest spełnioną, świadomą siebie kobietą, do tego niezwykle przedsiębiorczą – dlatego jesteśmy dumne i szczęśliwe,  że Agnieszka zgodziła się zostać naszą ambasadorką. Życie w zgodzie z naturą i samym sobą jest dla nas niezwykle istotne, a Clochee jest tego idealnym dopełnieniem” – podkreślają zgodnie twórczynie marki Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz.

Z kolei Agnieszka Maciąg tak mówi o swojej miłości do Clochee:

„Kilka lat temu zmieniłam swoje życie. Jestem teraz inną kobietą, bardziej świadomą. Żyję w zgodzie z naturą i samą sobą. Gdy pierwszy raz, rok temu, zetknęłam się z kosmetykami Clochee, poczułam, że to nie tylko świetne produkty, to także bardzo mi bliska filozofia. Dostaję mnóstwo propozycji od wielu różnych firm, mam to szczęście, że mogę otaczać się tylko takimi markami, które odzwierciedlają mój stan ducha. Cieszę się także, że Clochee postanowiło zwrócić się do mnie z taką propozycją, ponieważ szczególnie kibicuję młodym polskim firmom, a o produktach Clochee już teraz można powiedzieć, że są światowe.”

Wielkimi miłośniczkami naturalnych kosmetyków są również inne gwiazdy (obecne na konferencji marki): Marieta Żukowska, Laura Łącz, Anna Jurksztowicz, Joanna Orleańska, Mariola Bojarska–Ferenc, Monika Zamachowska, Lidia Kopania, Olga Kalicka, Odeta Moro, Lidia Popiel, Aleksandra Hamkało, Ewa Wojciechowska.

Marieta Żukowska tak je oceniła: „Naturalne polskie kosmetyki , na światowym poziomie, pachnące Prowansją, Toskanią, ale przede wszystkim naszą polska łąką, przyjemnie mi patrzeć na nie, przyjemnie używać”.

Marieta Żukowska Odeta Moro
Marieta Żukowska i Odeta Moro

Ola Hamkalo Olga Kalicka
Ola Hamkało, Olga Kalicka

Serum Clochee

Nowością w ofercie marki jest serum odżywczo-odmładzające na bazie komórek macierzystych jabłka, które szczególnie efektywnie wspierają procesy odnowy komórkowej. W składzie serum jest także olej Perilla, który przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę.

serum Clochee

Wszystkie produkty dostępne są na clochee.com