Strona główna PIELĘGNACJA CD – KOSMETYKI INSPIROWANE NATURĄ

CD – KOSMETYKI INSPIROWANE NATURĄ

0

Dobra wiadomość dla wszystkich zwolenniczek kosmetyków inspirowanych naturą i wolnych od kontrowersyjnych składników! Marka CD już od lat propaguje pielęgnację tak bliską naturze, jak to tylko możliwe. Nareszcie dostępna w Polsce!

„Moja skóra potrzebuje tylko wody i CD”

To hasło marka CD zastosowała po raz pierwszy w swojej komunikacji w 1971 roku. Stało się prawdziwym hitem – zna je i pamięta ponad 80% kobiet w Niemczech, co świadczy o tym, że koncept marki od samego początku był sukcesem! Marka bowiem nie używa „pustych” słów, lecz bazuje na wartościach i filozofii, które z roku na rok zyskują coraz szersze grono zwolenniczek. Kobiety coraz częściej szukają produktów, które nie tylko subtelnie pozwalają dbać o ciało, ale też tych, które nie mają negatywnego wpływu 
na organizm. Od samego początku celem i ambicją marki CD jest oferowanie konsumentkom delikatnej pielęgnacji skóry opartej na świadomym wyborze. W procesie tworzenia kosmetyków, 
CD przykłada niezwykle wiele uwagi do skutecznego połączenia kilku wartościowych składników, które przyjaźnie współgrają ze skórą. Nic więc dziwnego, że wiele osób, także tych z bardzo wrażliwą skórą, zaufało doświadczeniu marki CD. Z jej filozofią utożsamia się wiele przebojowych kobiet – m.in. w latach 70. XX w. twarzą kosmetyków CD była Jil Sander, ikona mody i światowej sławy projektantka. Teraz Polki mogą w końcu poznać fenomen marki od lat kochanej przez Niemki!

Filozofia „czystości składu”

Pragnienie korzystania z naturalnych kosmetyków jest większe niż kiedykolwiek, dlatego w zgodzie ze swoim DNA, marka 
CD pokazuje, co tak naprawdę kryje się pod jej filozofią „czystości składu” – „CD Reinheitsgebot®” (ang. purity law). Rozumiejąc i szanując naturę każdej kobiety, której zależy na delikatnej pielęgnacji, CD pokazuje moc transparentnych i starannie skomponowanych formuł swoich produktów. Filozofia „CD Reinheitsgebot®” bazuje na założeniu, iż „mniej znaczy więcej”, dlatego w składzie produktów z jej logo nie znajdziemy szkodliwych substancji (0%) takich jak: silikony, parabeny, oleje mineralne, barwniki. Ich eliminacja niweluje ryzyko podrażnień skóry oraz alergii. W większości kosmetyków CD nie ma też składników pochodzenia zwierzęcego. Wynika to z faktu, iż CD od lat aktywnie angażuje się w działania na rzecz ograniczenia testów przeprowadzanych na zwierzętach.

Ciekawostka: pojęcie „Reinheitsgebot” (ang. purity law) znane jest szerzej w branży browarniczej, która wprowadziła je w XV w. w celu zapewnienia najwyższej jakości produkowanego trunku.

Linie kosmetyków

W Polsce marka prowadzi komunikację pod hasłem „CD – kosmetyki inspirowane naturą”. Na półkach sklepowych można znaleźć dezodoranty w trzech wersjach: spray, roll-on, atomizer oraz żele pod prysznic w poręcznych i transparentnych opakowaniach, a także mydła. Te produkty z portfolio CD dostępne są w trzech liniach zapachowych:

  • Lilia Wodna: deo atomizer, żel pod prysznic, dezodorant i roll on

kosmetyki CD, kosmetyki naturalne, kosmetyki bez parabenów, wegańskie kosmetyki, konkurs, testy kosmetyków

  • Granat: deo atomizer, żel pod prysznic i roll on

kosmetyki CD, kosmetyki naturalne, kosmetyki bez parabenów, wegańskie kosmetyki, konkurs, testy kosmetyków

  • Cytryna: deo atomizer i żel pod prysznic

kosmetyki CD, kosmetyki naturalne, kosmetyki bez parabenów, wegańskie kosmetyki, konkurs, testy kosmetyków

Działanie:

  • żele pod prysznic – zawierają naturalne wyciągi roślinne pielęgnujące skórę, przywracają jej naturalne pH i oddziałują na zmysły wspaniałymi zapachami!
  • dezodoranty, deo atomizery i roll on – zapewniają długotrwałe uczucie świeżości, pielęgnują skórę, nie zawierają soli aluminium i nie pozostawiają białych śladów na ubraniu, mogą być stosowane nawet na wrażliwą skórę

Kosmetyki są dostępne w bardzo przystępnych cenach: deo atomizer – 14,99 zł, roll on – 10,79 zł, dezodorant – 10,79 zł, żel pod prysznic – 9,49 zł. Produkty z logo CD i stemplem CD Reinheitsgebot® można znaleźć na terenie całej Polski m.in. w drogeriach Hebe oraz sieci sklepów „Piotr i Paweł”.

Tolerancja wszystkich produktów przez skórę została potwierdzona dermatologicznie. Zgodnie z zasadą „CD Reinheitsgebot®” kosmetyki zawierają:

  • 0% olejów mineralnych
  • 0% silikonów
  • 0% parabenów
  • 0% barwników
  • 0% składników pochodzenia zwierzęcego

Przejrzyste etykiety

– Staramy się, aby nasze produkty były jak najbardziej przejrzyste. To samo podejście stosujemy w przypadku etykiet 
– mówi Stefan Mulder, dyrektor marketingu. Z tego względu na opakowaniach znajduje się znak „0%” będący swego rodzaju stemplem jakości podkreślającym naturalny skład. W przypadku dezodorantów, oprócz zasady „
CD Reinheitsgebot®”, do ich produkcji nie wykorzystujemy soli aluminium, które mogą mieć negatywny wpływ na zdrowie, dlatego na opakowaniu dodatkowo znajduje się komunikat „nie zawiera soli aluminium”. Póki co brak spójnych badań potwierdzających ich działanie, dlatego to kwestia świadomego wyboru konsumentek polegająca na eliminacji wybranych substancji – dodaje.
kosmetyki CD, naturalne kosmetyki, kosmetyki bez parabenów, dezodoranty bez aluminium