Strona główna DIETA I ZDROWIE ZDROWIE MIESIĄC RÓŻOWEJ WSTĄŻECZKI

MIESIĄC RÓŻOWEJ WSTĄŻECZKI

0

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Na całym świecie można kupić produkty różnych firm i w ten sposób wesprzeć walkę z tą straszną chorobą. Zobacz kilka propozycji!

13 kobiet dziennie umiera w Polsce na raka piersi, dużo więcej niż w innych krajach. Guz wielkości 3 cm rośnie 8 lat – jak udaje nam się to przeoczyć? Razem możemy to zmienić!

Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi jest istotną i wpływową kampanią, stworzoną z myślą o uświadamianiu kobietom potrzeby wczesnego wykrywania i leczenia raka piersi, wysuwając kwestię wiedzy na temat tej choroby na pierwszy plan.

 

1) Notatnik z Różową Wstążką (Avon, 25 zł)
2) Pilnik do paznokci (5 zł)
3) Charms ze szkła Murano wykończony srebrem z motywem różowej wstążki (Pandora)
4) pomadka i błyszczyk w kosmetyczce (Estee Lauder, 140 zł)
5) Dramatically Different Moisturizing Lotion z breloczkiem Różowej Wstążki (Clinique, 445 zł/50 ml)
6) Reparator Perfectionist CP+R z breloczkiem Różowej Wstążki (Estee Lauder, 445 zł/50 ml)
7) Fresh Blossom (DKNY, edp, 249 zł/50 ml)
8) BCA Collection „Pink Peony” Illuminating Bronzer plus mini Face Blander Brush (Bobbi Brown, 150 ml)
9) Chubby Stick nawilżający balsam do ust w kosmetyczce (Clinique, 79 zł)
10) The Hand Treatment (La Mer, 360 zł/200 ml) 

Enel-Med partnerem akcji „Różowa wstążka”

W ramach akcji, wszystkie czytelniczki magazynu „Twój Styl”, które okażą kupon z październikowego numeru (10/2012) w wybranej placówce Centrum Medycznego Enel-Med uczestniczącej w akcji, będą mogły od 12 września do 31 grudnia 2012 roku skorzystać z 30% rabatu na badania dotyczące profilaktyki raka piersi – mammografię, USG piersi oraz raka szyjki macicy – cytologię, badanie na obecność wirusa HPV. Udział w akcji nie wymaga posiadania skierowania lekarskiego. Wyjątek stanowi  mammografia u kobiet nie będących w grupie wiekowej 50-69 lat.

W akcji uczestniczy Oddział Domaniewska i Oddział diagnostyczny Bielany w Warszawie oraz oddziały CM ENEL-MED zlokalizowane w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Gdańsku.

 Zakres i dostępność badań: 

  • mammografia – badanie dostępne w Oddziale diagnostycznym Bielany
     
  • USG piersi – badanie realizowane w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku oraz  w Oddziale Domaniewska w Warszawie
     
  • cytologia – konsultacja ginekologa oraz pobranie cytologii realizowane w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku oraz w Oddziale Domaniewska w Warszawie
     
  • HPV – konsultacja ginekologa oraz pobranie realizowane w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku oraz w Oddziale Domaniewska w Warszawie.

Dotykam=Wygrywam

Dotykam=Wygrywam to kampania społeczna, której inicjatorem i pomysłodawcą jest marka Panache Sport, troszcząca się na co dzień o zdrowie kobiecego biustu.

Z myślą o międzynarodowym miesiącu walki z rakiem piersi wyprodukowano różową wersję kolorystyczną niezawodnego biustonosza marki – 10% z zysku z jego sprzedaży zostanie przekazane przez dystrybutora Panache Sport na działania Fundacji Rak’n’Roll.

Przez cały październik w Hard Rock Cafe trwa Pinktober, w ramach którego będzie można kupić koszulkę oraz szal specjalnie wyprodukowane na miesiąc walki z rakiem piersi. 15% zysku ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazane na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie. Ponadto w restauracji sprzedawany będzie w tym czasie specjalny, różowy drink, z którego częściowy dochód przekazany zostanie na konto fundacji (10 zł z każdego koktajlu).

Kampanię Dotykam=Wygrywam wspierają: Katarzyna Cichopek-Hakiel, Anna Gzyra, Aleksandra Kisio, które 1 października 2012 roku uczestniczyły w warsztatach samobadania piersi, zorganizowanych przez markę Panache, fundację Rak'n'Roll, przy współpracy z Hard Rock Cafe.

 Film instruktażowy z zakresu samobadania piersi 

oprac. Kasia Kosieradzka