Strona główna PERFUMY ZAPACHY PRAKTYCZNIE ZAPACHY W DREWNIE

ZAPACHY W DREWNIE

0

Nie tylko mają w sobie bogactwo świeżych naturalnych akordów, ale też są bardzo „ekologicznie” opakowane. Oto zapachy w drewnie: DSquared, Banana Republic, Indult i Kenzo. Dla fanek natury (i nie tylko;-). 

DSquared2

Marka braci Deana i Dana czerpie inspiracje głównie z klimatów Kanady, bo stamtąd pochodzą ci znani projektanci mody. Znak rozpoznawczy linii zapachowej „Wood” to drewno w opakowaniu i świeżość w nutach. 

zapachy DSquared2

She Wood Crystal Creek Wood (50 ml, 299 zł) inspirowany jest energią i świeżością krystalicznie czystych zatok kanadyjskich. Wyczujesz w nim świeżość przejrzyście czystej wody, uszlachetnioną kobiecymi nutami kwiatowymi i drzewnymi. 

He Wood Ocean Wet Wood Dsquared2 (50 ml, 245 zł) – zapach dla niego – inspirowany jest aromatem… dryfującego po wodach oceanu drewna. jest prosty, szlachetny i szalenie męski. Zawiera akordy morskie, świeże nuty fiołka i piżma oraz zmysłowe wetiweru, cedru, paczuli i bobu tonka. 

Banana Republic

To też marka przede wszystkim modowa, założona przez parę zapalonych podróżników, którzy z egzotycznych zakątków świata przywozili ciekawe ubrania. W 1978 roku otworzyli pierwszy sklep w Mill Valley (Kalifornia), tworząc niespotykany dotąd katalog produktów, utrzymany w stylizacji podróżniczej – mówiono o nim „travelogue”. Zapachy zapakowane w drewniane pudełka należą do kolekcji Discover. 

zapachy Banana Republic
Dla niej: 

Malachite (50 ml, 267 zł) – we flakonie o kształcie malachitu kryje się niezwykle kobieca kompozycja na bazie nut hiacyntu wodnego, soczystego zielonego mango, białej gruszki, róży, piwonii, wanilii, piżma i sandałowca.

Rosewood (50 ml, 267 zł) – kolor opakowania inspirowany drzewem różanym, to kwiatowo-orientalny miks bergamotki, czerwonej porzeczki, mangolii, liści białej herbaty, białego bursztynu i piżma. 

Jade (50 ml, 267 zł) – inspiracją dla flakonu i koloru opakowania były nefryt i jadeit, a sam zapach roztacza woń czarnej porzeczki, liści pomidora, różowego pieprzu, konwalii, granatu, nugatu, kwiatu bawełny i kaszmiru – w uroczej kwiatowo-owocowo-zielonej kompozycji. 

męskie zapachy Banana REpublic
Dla niego:

Black Walnut (50 ml, 237 zł) – czarne opakowanie i nazwa inspirowane są czarnym orzechem amerykańskim; w środku zmysłowy orientalny miks kardamonu, czarnego pieprzu, koniaku, szałwii, gałki muszkatołowej, liści tytoniu, cedru i piżma.  

Cordovan (50 ml, 237 zł) – kolor flakonu inspirowany barwą ciemnej burgundowej i niezwykle luksusowej skóry – kurdybanu; zapach nowoczesny, leśny – na bazie zielonej figi, bergamotki, owoców jałowca, lawendy, gałki muszkatołowej, skóry i wetiweru.

Slate (50 ml, 237 zł) – ciomnoszare opakowanie nawiązuje do łupków wulkanicznych, w środku zaskakująco świeża, zielona kompozycja wody cytrusowej, skórki mandarynki, liści mięty, kwiatu tytoniu, szałwii, gałki muszkatołowej, imbiru i akordów skórzanych.  

Zapachy Banana Republic dostępne są wyłącznie w perfumeriach Douglas.  

Kenzo

Kenzo Homme WoodyOpakowanie zapachu KenzoHomme Eau de Toilette Woody (50 ml, 212 zł) to szklana wariacja na temat drewna bambusowego, która kryje znany zapach Kenzo Homme w wersji drzewnej. 

Kanwą kompozycji są energetyczne, wibrujące nuty czarnego pieprzu z Madagaskaru i tunezyjskiego rozmarynu, podkreślone dominującą dawką esencji drzewnych: cedru z gór Atlas i vetiveri z Haiti. Klasyczną kompozycję wzbogacono też świeżymi nutami mięty i liści bazylii. 

Flakon to łodyga odwzorowana w matowym brązie szkła, z symbolicznym grawerunkiem bambusowych liści.

Indult

Coś dla wielbicielek niszowych zapachów. Słowo „Indult” oznacza przywilej nadawany przez króla lub papieża dla nielicznego grona wybitnych ludzi. W świecie zapachów marka Indult stała się synonimem wyjątkowości – perfumy są efektem poszukiwań najcenniejszych, najbardziej wyrafinowanych składników i pasji tworzenia. Każdy z zapachów został zamknięty jedynie w 999 butelkach i jedynie nieliczne osoby będą mogły doświadczać niezwykłych wrażeń, jakich dostarcza Indult. Na linię składają się trzy kompozycje: Tihota, Isvaraya i Manakara, stworzone przez znanego perfumiarza Francisa Kurkdjiana.

Etienne de Souza wykonała butelki, które swoją klasyczną, elegancką prostotą podkreślają wartość zapachu. Opakowania wykonano ręcznie z naturalnego palisandru.

zapachy Indult

Tihota (50 ml, ok. 800 zł) – zapachowe wyobrażenie słodyczy, wiatru, słońca i otwartych przestrzeni – za pomocą aromatycznej, zmiennej gry wanilii i piżma.

Isvaraya (50 ml, ok. 800 zł) – nazwa znaczy „boski”. Hinduistyczny bóg został wyrażony za pomocą świetlistej paczuli i jaśminu, zespolonych z aromatem dojrzałej śliwki.

Zapachy Indult dostępne są w neoperfumerii www.gailu.pl