Jeśli twój projekt się spodoba, wiosną znajdziesz go w sieci H&M. Przy tej akcji marka współpracuje z 18-letnim projektantem ze Szwecji, który jest autorem rozreklamowanej marki T-shirtów – Black Book. Masz czas do 28.01.2010.
André Lorens Stock to 18-latek ze Szwecji, który jest autorem bardzo rozreklamowanej marki T-shirtów – Black Book. André zapoczątkował markę, ozdabiając własnym projektem T-shirt, który kupił w H&M.
– Skończyłem szkołę – mówi – i nie mogłem znaleźć pracy nawet jako kelner. Zrobiłem T-shirt dla siebie, ale ludzie podchodzili do mnie na ulicy i pytali, gdzie go kupiłem, więc zacząłem o tym myśleć, jako o pomyśle na biznes. T-shirty stały się takim sukcesem, że André wkrótce otworzył swój pierwszy internetowy sklep Black Book i właśnie ukończył swoją pierwszą, wyprodukowaną fabrycznie kolekcję. Kiedy skontaktował się z H&M, nie spodziewał się, że zostanie tak dobrze przyjęty. Ale Margareta van den Bosch, creative advisor w H&M, uznała, że będzie z niego doskonały projektant współpracujący. A żeby jeszcze bardziej pobudzić ducha przedsiębiorczości, firma H&M postanowiła wciągnąć w projekt również swoich fanów!
André przygotuje projekty z nadesłanych zdjęć (masz czas do 28.01.2010) i stworzy dziesięć T-shirtów dla dziewczyn i siedem dla chłopaków. Kolekcja ukaże się w sprzedaży w dziale Divided w H&M od kwietnia.
Szczegóły konkursu na stronie www.hm.com.
Zobacz, jak powstają projekty Black Book: