Dobra wiadomość dla wszystkich zwolenniczek kosmetyków inspirowanych naturą i wolnych od kontrowersyjnych składników! Marka CD już od lat propaguje pielęgnację tak bliską naturze, jak to tylko możliwe. Nareszcie dostępna w Polsce!
„Moja skóra potrzebuje tylko wody i CD”
To hasło marka CD zastosowała po raz pierwszy w swojej komunikacji w 1971 roku. Stało się prawdziwym hitem – zna je i pamięta ponad 80% kobiet w Niemczech, co świadczy o tym, że koncept marki od samego początku był sukcesem! Marka bowiem nie używa „pustych” słów, lecz bazuje na wartościach i filozofii, które z roku na rok zyskują coraz szersze grono zwolenniczek. Kobiety coraz częściej szukają produktów, które nie tylko subtelnie pozwalają dbać o ciało, ale też tych, które nie mają negatywnego wpływu na organizm. Od samego początku celem i ambicją marki CD jest oferowanie konsumentkom delikatnej pielęgnacji skóry opartej na świadomym wyborze. W procesie tworzenia kosmetyków, CD przykłada niezwykle wiele uwagi do skutecznego połączenia kilku wartościowych składników, które przyjaźnie współgrają ze skórą. Nic więc dziwnego, że wiele osób, także tych z bardzo wrażliwą skórą, zaufało doświadczeniu marki CD. Z jej filozofią utożsamia się wiele przebojowych kobiet – m.in. w latach 70. XX w. twarzą kosmetyków CD była Jil Sander, ikona mody i światowej sławy projektantka. Teraz Polki mogą w końcu poznać fenomen marki od lat kochanej przez Niemki!
Filozofia „czystości składu”
Pragnienie korzystania z naturalnych kosmetyków jest większe niż kiedykolwiek, dlatego w zgodzie ze swoim DNA, marka CD pokazuje, co tak naprawdę kryje się pod jej filozofią „czystości składu” – „CD Reinheitsgebot®” (ang. purity law). Rozumiejąc i szanując naturę każdej kobiety, której zależy na delikatnej pielęgnacji, CD pokazuje moc transparentnych i starannie skomponowanych formuł swoich produktów. Filozofia „CD Reinheitsgebot®” bazuje na założeniu, iż „mniej znaczy więcej”, dlatego w składzie produktów z jej logo nie znajdziemy szkodliwych substancji (0%) takich jak: silikony, parabeny, oleje mineralne, barwniki. Ich eliminacja niweluje ryzyko podrażnień skóry oraz alergii. W większości kosmetyków CD nie ma też składników pochodzenia zwierzęcego. Wynika to z faktu, iż CD od lat aktywnie angażuje się w działania na rzecz ograniczenia testów przeprowadzanych na zwierzętach.
Ciekawostka: pojęcie „Reinheitsgebot” (ang. purity law) znane jest szerzej w branży browarniczej, która wprowadziła je w XV w. w celu zapewnienia najwyższej jakości produkowanego trunku.
Linie kosmetyków
W Polsce marka prowadzi komunikację pod hasłem „CD – kosmetyki inspirowane naturą”. Na półkach sklepowych można znaleźć dezodoranty w trzech wersjach: spray, roll-on, atomizer oraz żele pod prysznic w poręcznych i transparentnych opakowaniach, a także mydła. Te produkty z portfolio CD dostępne są w trzech liniach zapachowych:
- Lilia Wodna: deo atomizer, żel pod prysznic, dezodorant i roll on
- Granat: deo atomizer, żel pod prysznic i roll on
- Cytryna: deo atomizer i żel pod prysznic
Działanie:
- żele pod prysznic – zawierają naturalne wyciągi roślinne pielęgnujące skórę, przywracają jej naturalne pH i oddziałują na zmysły wspaniałymi zapachami!
- dezodoranty, deo atomizery i roll on – zapewniają długotrwałe uczucie świeżości, pielęgnują skórę, nie zawierają soli aluminium i nie pozostawiają białych śladów na ubraniu, mogą być stosowane nawet na wrażliwą skórę
Kosmetyki są dostępne w bardzo przystępnych cenach: deo atomizer – 14,99 zł, roll on – 10,79 zł, dezodorant – 10,79 zł, żel pod prysznic – 9,49 zł. Produkty z logo CD i stemplem CD Reinheitsgebot® można znaleźć na terenie całej Polski m.in. w drogeriach Hebe oraz sieci sklepów „Piotr i Paweł”.
Tolerancja wszystkich produktów przez skórę została potwierdzona dermatologicznie. Zgodnie z zasadą „CD Reinheitsgebot®” kosmetyki zawierają:
- 0% olejów mineralnych
- 0% silikonów
- 0% parabenów
- 0% barwników
- 0% składników pochodzenia zwierzęcego
Przejrzyste etykiety