Trwa druga edycja kampanii marki Philips prowadzonej ze znaną fryzjerką, Jagą Hupało. Dzięki ciekawej stronie internetowej, poradnikowi oraz programom prowadzonym w Dzień Dobry TVN Polki mogą nauczyć się, jak pielęgnować i stylizować swoje włosy. Wszystko po to, by je pokochać!
Druga edycja kampanii prowadzona jest pod hasłem „O włos od absolutnego piękna”. Rok temu marka Philips przy współpracy z ekspertem w dziedzinie pielęgnacji i stylizacji włosów – Jagą Hupało, podpowiadała Polkom, co robić, aby włosy zawsze wyglądały zdrowo i zadbanie. W tym roku Philips kontynuuje misję dzielenia się filozofią piękna i zdrowych włosów, pokazując, jak ujarzmić nawet najbardziej niesforne włosy i uzyskać najlepsze efekty stylizacji.
Philips i Jaga Hupało podpowiadają, jak stawić czoło pięciu głównym wyzwaniom, z jakimi, na co dzień zmagają się kobiety:
- włosy bez połysku
- elektryzujące się włosy
- trudne do ułożenia włosy
- kręcone włosy kiedy chcesz mieć proste i na odwrót
- puszące się włosy.
Współpraca z Philips przekonała mnie, że mamy wspólny cel, jakim są zdrowe i zadbane włosy. Poprzez kampanię „Pokochaj swoje włosy” wspólnie będziemy starać się, aby Polki zaprezentowały swoje naturalne piękno.
Jaga Hupało
Od 3 września do 12 października w każdy piątek na antenie porannego programu „Dzień Dobry TVN”, marka Philips wraz z Jagą Hupało dzielą się filozofią piękna i zdrowia włosów, pokazując jak ujarzmić nawet najbardziej niesforne włosy i uzyskać najlepsze efekty stylizacji. Po każdej emisji, na dedykowanej stronie kampanii www.pokochajswojewłosy.pl, prezentowane są filmy, które dotyczą jednego z pięciu wyzwań, z jakimi, na co dzień zmagają się kobiety.
A już 16 października w sprzedaży dostępna będzie książka-poradnik „Pokochaj swoje włosy”. To pierwsze na rynku kompendium wiedzy o zdrowiu i urodzie włosów autorstwa Jagi Hupało i marki Philips. Książka powstała z myślą o wszystkich kobietach, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które nie godzą się z dotychczasowym wyglądem swoich włosów.
książka dostępna będzie w punktach sprzedaży: Relay, Inmedio, Traffic, Empik, MSH
Książka odpowiada na najczęściej zadawane pytania, dostarcza wielu ciekawych informacji – prezentuje prawdy i mity o włosach oraz słownik terminów fryzjerskich. Pokazuje także, jak krok po kroku wykorzystać możliwości produktów Philips, by uporać się z najczęstszymi wyzwaniami kobiet związanymi z włosami. To prawdziwe kompendium wiedzy – od budowy włosów po ich pielęgnację i stylizację.
Podobnie jak w ubiegłym roku, tegorocznej kampanii towarzyszy specjalny konkurs oraz akcja promocyjna! Więcej szczegółów na www.pokochajswojewlosy.pl
produkty marki Philips pomagają ujarzmić każdy rodzaj włosów